    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Sat, 6 Jul 2019 07:45:04 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Karta zawsze autoryzowana
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu sobota, 6 lipca 2019 12:13:47 UTC+2 użytkownik r...@k...pl napisał:
> [...]
    nazwiska. W mB można 13+-latkowi.

    > Dziecko jest < 13 lat.

    No to tylko skarbonka - nawet jest za darmo, jedynie wydanie karty 15zł, dla rodzica
    jest specjalne bezpłatne "konto rodzica" (bo technicznie karta to pre-paid wydany do
    konta rodzica, a dziecko jest tylko użytkownikiem - ciekawa kombinacja, jak ktoś vez
    zdolności do czynności prawnych może zostać pełnomocnikiem...).
    Milek minionkom (<13 lat) kart niedaje, choć konto można.
    Hmm, milek ma jeszcze w ofercie pre-paidy...

    Dawanie własnej karty odradzam. Jak jedzie w PL, to jest jeszcze opcja blik - czek
    SMSem lub podanie kodu "na żywo" przy bankomacie.

    autoryzowały jeślito tylko możliwe. Offline chodzą mi już wyłącznie platyny.

    > Moje wszystkie ne autoryzują się poniżej 50zł.

    Co? To co Ty za cudowne karty masz? Albo Ci się zdaje, że się nie autoryzują. Jak to
    sprawdzasz?
    Mi nawet KK MC world z santiego autoryzuje.
    Jedynie platyna citkowa i santiego przez jakiś czas po transakcji chipem chodzą
    offline (mimo wszystko wyraźnie szybciej w biedronku), milkową jeszcze za malo
    płaciłem, żeby stwierdzić, ale ich mc gold też był on-line.
    Debetówki wszystkie chodzą on-line jeśli tylko mogą.

    > Choć raz zdziwiłem się, gdy automat na kawę łączył się po GPRS (wg monitora)
    > przy transakcji na 2zł.

    Wg jakiego monitora?