  • 1. Data: 2018-06-19 15:00:59
    Temat: Karta na Czechy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Jaka karta placic w Czechach ?

    Dawniej placilem PKOBP, mieli wlasny kurs wymiany.

    Nadal maja, ale ostatnio ... przeliczyli na EUR, a potem na PLN, i
    wyszlo jakies 5% w stosunku do kursu sredniego NBP.

    Oni naprawde chca, zeby im d* nie zawracac i placic gotowka ?

    J.

  • 2. Data: 2018-06-19 15:02:41
    Temat: Re: Karta na Czechy
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-06-19 o 15:00, J.F. pisze:
> [...]
    > wyszlo jakies 5% w stosunku do kursu sredniego NBP.
    >
    > Oni naprawde chca, zeby im d* nie zawracac i placic gotowka ?

    Kantorowy Alior w dolarach.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2018-06-20 19:44:34
    Od: xbartx <x...@b...net>

    On 19.06.2018 15:00, J.F. wrote:
> [...]
    > wyszlo jakies 5% w stosunku do kursu sredniego NBP.
    >
    > Oni naprawde chca, zeby im d* nie zawracac i placic gotowka ?

    - Revoult - ale to nie bank
    - Envelop czy jak to tam idzie czyli bank poczty polskiej
    - Karta w dolarach alior kantor albo tmobile bank
    - Jakaś karta pekao nie pamiętam ale chyba też dolarowa
    - Debetowa z citi podpięta do konta w EUR

    coś się pewnie jeszcze znajdzie

    Xenocide

  • 4. Data: 2018-06-21 16:33:55
    Od: MK <m...@i...pl>

    W dniu wtorek, 19 czerwca 2018 15:01:09 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    > wyszlo jakies 5% w stosunku do kursu sredniego NBP.
    >
    > Oni naprawde chca, zeby im d* nie zawracac i placic gotowka ?

    Ja na wszelkich wyjazdach korzystać z debetowej VISA Eurobanku, kurs VISA + 1%
    prowizji dla banku, ale za niektóre wydatki zwracają 5% (hotel, pociąg, lot,
    restauracje itp.).
    Polecam, choc już nie wiadomo jak długo będzie dzialac.
    Aby skorzystać z tej oferty trzeba przystapic to programu rodzina i przyjaciele oraz
    wybrać rachunek premium czy prestiż. W ramach programu nie trzeba zasilac konta, jest
    się zwolnionym z oplat za konto bez konieczności spełnienia warunkow.
    Karta kosztuje 4,90 jeśli nie zrobi się transakcji na 500PLN w miesiącu, ale można
    wziąć HCE w aplikacji i ta przez pierwszy rok 0, a następnie chyba 2 PLN miesięcznie
    o ile nie wykona się transakcji na 500PLN dowolna karta/kartami eurobanku.

    MK

  • 5. Data: 2018-06-23 21:57:29
    Od: Waldek <m...@o...pl>

    W dniu 2018-06-21 o 16:33, MK pisze:

> [...]
    restauracje itp.).
    > Polecam, choc już nie wiadomo jak długo będzie dzialac.

    Też polecam. Właśnie "machałem" w Turcji ww kartą - bez jakichkolwiek
    problemów z akceptacją zarówno w bankomatach jak i placówkach handlowych.
    - kurs praktycznie jak w Revolucie,
    minus ten 1% prowizji - do przełknięcia ;)
    No i warto pamiętać żeby wybrać "without conversion" w bankomacie :)

    Z tego co pamiętam, na podobnych zasadach hula debetówka enveloBanku
    ale ograniczyłem na wyjazd ilość plastiku do IMO niezbędnego minimum

    Ps.
    plastik revoluta nie dotarł przed wyjazdem, ale sprawdzałem kursy w apce

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2018-06-23 22:15:16
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    "Nie bój, nie bój, wyłączą Ci!".
    Nie ma co polecać, jak krokodyl połknie eb to wątpię, by zostawił.
    Ew. na to lato (pierwsze/ostatnie/jedyne) można próbować w oddziale dostać promocję,
    pewnie będą chcieli klientów przed sprzedażą nałapać.

  • 7. Data: 2018-06-24 01:33:42
    Od: Waldek <m...@o...pl>

    > "Nie bój, nie bój, wyłączą Ci!".
    > Nie ma co polecać, jak krokodyl połknie eb to wątpię, by zostawił.

    A ma połknąć ?
    Bo nosiłem się z zamiarem skasowania krokodyla
    (muszę ping-ponga 10k robić aby utrzymać bezpłatne a już mnie to nudzi)
    - ale skoro ma połknąć to może się wstrzymać i się samo "zintegruje" ? :D

  • 8. Data: 2018-07-06 10:00:41
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Czy masz to coś debetowego PKO BP co nazywa się 'wielowalutowa'?
    A jak z płatnościami w EUR czy GBP ta kartą?
    Kiedyś przeliczali przez USD.

    -----