    Subject: Re: Karta kredytowa
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: Akarm <a...@w...pl>
    Date: Mon, 2 Oct 2017 00:02:19 +0200

    W dniu 2017-10-01 o 22:09, RobertS pisze:

    > IMHO
    > jeżeli przyznany limit 1000 zł, nadpłata 2000 zł to max kwota transakcji
    > (wynikająca z limitu) wyniesie max 1000 zł

    Też byłem o tym przekonany, i to dość długo, aż konsultant mnie
    zapewnił, że kartą będę mógł zapłacić korzystając z własnych pieniędzy
    (gdyż nikt mi nie może zabronić dysponowania nimi) oraz z przyznanego
    kredytu. Gdybym się nie dowiadywał, to nie udzieliłbym takiej
    informacji. Ale nic nie stoi na przeszkodzie, żeby jeszcze ktoś dopytał
    na infolinii, bo warto byłoby się upewnić. Być może ja trafiłem niezbyt
    szczęśliwie z doborem konsultanta.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/