eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJeśli bank odmówił kredytu, to od soboty musi bezpłatnie wyjaśnić, dlaczego... › Re: Jeśli bank odmówił kredytu, to od soboty musi bezpłatnie wyjaśnić, dlaczego...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !1.eu.feeder.erje.net!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!newsreader4.netcolog
    ne.de!news.netcologne.de!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer03.
    fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada
    .pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.
    pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Jeśli bank odmówił kredytu, to od soboty musi bezpłatnie wyjaśnić,
    dlaczego...
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <3...@g...com>
    <qap9oi$b2e$2@sunflower.man.poznan.pl>
    <5...@g...com>
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Mon, 6 May 2019 15:15:41 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.6.1
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <5...@g...com>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 11
    Message-ID: <5cd0337e$0$528$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 5.60.65.203
    X-Trace: 1557148542 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 528 5.60.65.203:62637
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 1849
    X-Received-Body-CRC: 3010052524
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:642615
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 06.05.2019 o 14:46, Kris pisze:

    >> no to dobrze, mój klient dostał ostatnio decyzję negatywną z powodu
    >> "zbyt duże ryzyko dla banku", czy bank podał powód? TAK, czy klient ma
    >> jakąś korzyść z tej wiedzy? NIE, gdyż banki mają prawo indywidualnie
    >> podchodzić do ryzyka i dodatkowo nie muszą informować o tym jakie mają
    >> procedury...
    > Co by dało Twojemu klientowi gdyby uzyskał dokładniejszą informacje?
    >
    Tu akurat się z Tobą nie zgodzę. Jakby wiedział, że powiedzmy powodem
    było zbyt niskie wynagrodzenie, to może podjąć dodatkową pracę przykładowo.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1