  • Data: 2004-02-07 14:00:04
    Temat: Re: Jak napisać w Excelu kalkulator walutowy
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik napisal/a:

    > Dla innych, Kolego dla innych. A poza tym gdzie o tym dyskutować jak
    > nie tutaj. Tensor1

    no offence, spoko, miesjsce jak najbardziej słuszne - tak się tylko
    podzieliłem uwagą, kiedyś jak byłem na zwolnieniu lekarskim to też pół dnia
    pisałem jakieś formuły do obliczania czy opłaca się kupować KK potem pisałem
    sprostowania, że we wzorze powinna być czwarta potęga a nie trzecia etc. - i
    co? pies z kulawą nogą się w takie rzeczy nie zagłębia - obliczenia można
    zachować dla siebie - dla grupy ciekawa może być hipoteza i wnioski
    (oczywiście nie dla wszystkich, bo część osób żyje mbankiem, kotami itp. i
    słowa excel, kalkulator wzbudzają w nich odruchy wymiotne :)))

    --
    Pozdrawiam,
    Zbiggy