eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJak moge sprawdzić czy jestem w BIK? I czy to długo trwa?? › Re: Jak moge sprawdzić czy jestem w BIK? I czy to długo trwa??
    From: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jak moge sprawdzić czy jestem w BIK? I czy to długo trwa??
    Date: Tue, 08 Oct 2002 07:30:30 +0200
    Sender: w...@p...onet.pl@c21-97.icpnet.pl

    On 7 Oct 2002 10:43:36 +0200, k...@z...pl wrote:

    >BIK wpisuje Ci do danych - nawet jak bank się tylko pyta o coś.
    >Np. chcesz kredyt 20.000 pln - i bank pyta się BIK o Twoją historię,
    >to zostanie to odnotowane - (przynajmniej Ty masz do twego wgląd - nie wiem
    >dokłądnie jak wygląda sprawa z bankami),

    Banki tez to widza. Wiec jednoczesne skladanie wnioskow do pieciu
    bankow "na wszelki wypadek" nie jest najlepszym pomyslem :-).

    >obojętne
    >czy kredyt dostałeś czy zrezygnowałeś, zapytania się znajdują.

    Oprocz tego w BIKu znajduja sie informacje o kredytach splacanych
    prawidlowo jak i juz splaconych. Wiec jak ktos ma juz zamkniety
    kredyt, regularnie splacany to moze dzialac to na jego korzysc przy
    kolejnych kredytach.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730