    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Ile najdłużej czekaliście na połączenie na infolinii?
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Sat, 8 Sep 2018 01:49:44 +0200

    Dnia Fri, 7 Sep 2018 12:10:47 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > nie pamiętam kiedy ostatni raz miałem potrzebe dzwonić na infolinię bankową.
    > Ale ja jakiś dziwny(albo normalny;)) bo konto od lat w tym samym miejscu do tego
    dwie(moja i żony) debetówki więc i potrzeb dzwonienia nie było.

    braku dzwonienia to nie gwarantuje ... ale zmniejsza ilosc/szanse

    > A gdybym miał jednak potrzebe dzwonić to czekałbym max 4 sygnały- kulturalni ludzie
    po max tylu odbierają

    Faktycznie dawno nie dzwoniles.
    Odbieraja po jednym sygnale ... i "wszyscy nasi konsultanci sa zajeci,
    prosze czekac lub zadzwonic pozniej". Tak jak wszedzie zreszta.

    Wiec czekasz, a licznik bije. A nie, nie bije, bo masz nielimitowane
    rozmowy :-)

    > Ps
    > Ile "darmowych" wiśni Alior Tobie obiecał ze aż półtora godziny straciłeś?

    A tam od razu straciles ... wlaczasz glosnik i robisz swoja robote. A
    w tle muzyczka leci :-)

    J.