    From: "Grzes P." <d...@p...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Ile kosztuje wizyta rzeczoznawcy?
    Date: Mon, 29 Apr 2002 14:13:17 +0200

    Użytkownik "Richard" <R...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:aagnif$rn2$1@news.tpi.pl...
    > Panowie?
    >
    > Ile kosztuje wizyta rzeczoznawcy uznanego przez bank jako wiarygodny, nna
    > placu budowy?
    >
    > chodzi o kredyty mieszkaqniowe, trxsansze wyplat i takie tam....
    >
    > Zawsze do tegfo potrzxebna jest wizyta rzeczoznawcy uznanego przez bank...
    >
    > A i jeszcze jedno...
    >
    > A ile myslicie kosztuje wpis hipoteczny do księgi wieczystej????

    Jesli chodzi o rzeczoznawce to np w Olsztynie w ING ponad 900 zl (915?), w
    tym przypadku do mieszkania kupowanego z rynku wtorenego. To jest ich
    rzeczoznawca, a informacje sa z przed okolo 3 tygodni. Nie wszystkie banki
    maja swoich ludzi, wtedy musisz znalesc kogos "na miescie". Rozne banki
    stosuje rozne zasady. najlepiej pytaj panienek w bankq, choc czesto / gesto
    nie potrafia udzielic wystarczajacych informacji ("nie pamietam", "okolo
    tylu a tylu", "oh, nie mam tutaj cennikow", "naprawde ie potrafie Panstwu
    teraz tego poweidziec" etc. etc)
    :)
    o kosztach wpisow do hipoteki mozesz poczytac na
    http://www.gratka.pl/dom/kalkulatory.phtml

    pozdrw.
    grzes