  • Data: 2018-09-09 19:17:44
    Temat: Re: Ile kasy by zyc z odsetek ...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 9 Sep 2018 08:55:33 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > Zdefiniuj "normalnie" :) A tak po mojemu, ryzykując nieco więcej, to pół
    > miliona a ze 3-4 miliony gdy się ograniczyć do bankowych odsetek.

    3mln *3% = 90 tys/r = 6000 /mc.

    pensja wiecej niz srednia, ale jeszcze by trzeba zaplacic NFZ lub inne
    ubezpieczenie, bo Belka podatek wezmie, ale skladki zdrowotnej nie
    odprowadzi.

    PiS cos tam bąkał, ze to zmieni, ale chyba nie zmienil.
    I slusznie - darmozjadom co nie chca placic skladki ZUS mowimy
    stanowcze nie.

    Ale ciekawi mnie to "ryzykujac nieco wiecej" ... musialoby z 18% dac.
    Gdzie takie interesy ? Czy ostra gra na dzwigniach ?

    No ale tak "ryzykujac wiecej", to trzeba by miec opcję zapasową ...
    powrot do pracy ? a w CV dziura.

    A tak swoja droga - kupic pare mieszkan i wynajmowac ?
    Ale znow - pol miliona nie starczy.
    Bo kupic mieszkania na kredyt ... to chyba nie przyniesie duzo zysku
    Ale tak majac pol miliona i prace ... moze by kupic ze cztery ...
    tylko banki pewnie nie pozwola ...

    J.