    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Idea lokata na nowe srodki plus
    Date: Tue, 8 Oct 2019 10:34:16 +0200

    Użytkownik "WAM" napisał w wiadomości grup
    com...
    >Sytuacja się powtarza i nie do końca ją rozumiem.
    >Na kilkunastu różnych lokatach w Idea mam łączną kwotę L.
    >Mam dodatkowo środki na koncie bieżącym które chcę dać na Lokatę NA
    >NOWE ŚRODKI PLUS. W formularzu zakładania tej lokaty podana jest
    >kwota
    >Saldo środków na 20 dzień poprzedniego miesiąca to: P PLN.

    >Kwota Salda z poprzedniego miesiąca P jest mniejsza niż aktualna suma
    >lokat L. Wydaje się więc, że środki na rachunku bieżącym kwalifikują
    >się jako nowe środki. A dalej w formularzu jest informacja:
    >Saldo Nowych Środków na chwilę obecną: 0 PLN

> [...]

    Tu Ci tylko infolinia pomoze, jesli to blad.

    Ale ... Jest taki pkt w regulaminie

    "6. Za Nowe Środki nie uważa się środków pieniężnych zgromadzonych na
    rachunkach Lokat NA NOWE ŚRODKI PLUS oraz HIT PLUS opłaconych
    między dniem, w którym wyliczane jest Saldo Bazowe a dniem, w którym
    nastąpił rzeczywisty wpływ środków na rachunek danej Lokaty NA NOWE
    ŚRODKI PLUS, dla której wyliczane są Nowe Środki."

    J.