  • 1. Data: 2018-06-01 09:55:17
    Temat: IDEA BANK nie przyjmuje zadnych dyspozycji
    Od: Majka <k...@g...com>

    Czyżby IDEA BANK już upadł?

    Logowanie do IDEA BANK skutkuje komunikatem:

    "Uprzejmie informujemy, że w dniu 28.04.2016 od godziny 22:00 do godziny 3:00 dnia
    29.04.2016 z uwagi na prace konserwacyjne mogą wystąpić przejściowe utrudnienia..."

    Nie chcę być czarnowidzem, ale ci, którzy maja kasę w IDEA na jakiś czas muszą się z
    nią pożegnać.

    Wykonałam telefon na infolinię - nie można zrobić niczego, nawet przez telefon:
    obsługa nie przyjmuje _żadnych_ dyspozycji.

    Majka

  • 2. Data: 2018-06-01 10:41:15
    Temat: Re: IDEA BANK nie przyjmuje zadnych dyspozycji
    Od: p...@g...com

    Wszystko dziala. Nie spojrzalas na date? Wyczysc sobie cache.

  • 3. Data: 2018-06-01 15:06:05
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Cache to cache - ale jak wyjaśnić telefon?
    Czyżby była tak wczorajsza, że wczorajszy/środowy/... - hmm, teraz spojrzałem, że
    daty jednak z kwietnia, a wydaje mi się, że jednak mamy czerwiec.
    Mocne (również zapewne to, co piła ;).

  • 4. Data: 2018-06-02 21:43:09
    Od: Szymon <a...@w...pl>

    W dniu 2018-06-01 o 10:41, p...@g...com pisze:
    > Wszystko dziala. Nie spojrzalas na date? Wyczysc sobie cache.

    Niestety miałem podobny problem. Od 8:00 do 11:00 męczyłem się z
    logowaniem, błędami i próbami założenia lokat oraz wykonania kilku
    przelewów. W końcu się udało - po południu wszystko działało już
    sprawnie, ale wcześniej katastrofa.

    --
    Pozdrawiam