    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Gdzie zaparkować oszczędności?
    Date: Wed, 31 Jan 2018 12:24:57 +0100

    > U, szkoda, że nie powiedziałeś, że chcesz konto w citku, bo do dzisiaj jeszcze jest
    promocja z polecaniem i byłoby 150zł do podziału - chyba że kto inny Cię polecił,
    wtedy sprawa jasna.

    Pisałem w jakimś momencie (nie tak dawno, chyba już w tym roku), że
    rozważałem polecenie się samemu sobie, ale doczytałem w regulaminie
    specjalny punkt wykluczający to.

    Nie skorzystałbym z polecenia, bo moim założeniem jest: Zakładam jak
    potrzebuję. Jak można coś przy okazji dostać to ok, ale pod warunkiem,
    że nic nie kosztuje.

    Wymagana zgoda na udostępnienie jakichś tam informacji polecającemu
    przekracza pojęcie 'nic nie kosztuje'.
    Poza tym nie wiem, czy dało by się połączyć promocję 600zł z poleceniem.

    Jak złożyłem w czerwcu wniosek o KK i potem chcieli ode mnie dodatkowe
    dokumenty - spis można znaleźć w regulaminach to napisałem, że nie będę
    latał po urzędach, ani nie dostarczę wyciągów z kont i rezygnuję.

    Obniżyli limit i kartę dali :)

    > Spełniać warunek darmowości w citku opłaca się jedynie przy trzymaniu tam
    odpowiednika 30k w dewizach - w złotówkach nie warto,

    Nie ten warunek będę spełniał.
    P.G.