  • 1. Data: 2004-11-04 12:07:47
    Temat: Gdzie w zamian za dosc wysoki depozyt dostane darmowe i dobre ko
    Od: "Marcin" <m...@N...gazeta.pl>

    Witam,
    Wiem, ze pytanie jest bardzo lamerskie. Odwiedzilem strony internetowe roznych
    bankow, ale moze o czyms zapomnialem.
    Interesuje mnie bank, ktory z zamian za to, ze mam u nich depozyt (powiedzmy w
    granicach 100k-200k PLN: lokaty w roznych walutach, fundusze, itp.) zaoferuje
    mi interesujace (tzn. bezplatne i funkcjonalne) konto, oraz karty (najlepiej
    bezplatne wyplaty we wszystkich bankomatach)?
    Oczywiscie nic nie jest za darmo - dlatego wazne jest tez oprocentowanie.
    Konta uzywalbym praktycznie tylko przez internet, dlatego glownie zalezy mi na
    dobrych i tanich kartach do konta.
    W tej chwili zastanawiam sie nad DB i CitiBank, ale moze jakis inny bank
    oferuje podobne pakiety?
    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2004-11-04 12:25:14
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Marcin" <m...@N...gazeta.pl> writes:

> [...]
    > (powiedzmy w granicach 100k-200k PLN: lokaty w roznych walutach,
    > fundusze, itp.) zaoferuje mi interesujace (tzn. bezplatne i

    Od 200k lokaty jest rocznie jakies 10k odsetek. Roznica miedzy lokata
    5.0% a lokata 5.5% to jest rocznie 1k odsetek. W porownaniu z tym
    oplata za konto rzedu 100 zl rocznie zupelnie sie nie liczy.

    Ja bym szukal po prostu banku, w ktorym lokata bedzie przynosic
    najwieksze zyski.

    MJ

  • 3. Data: 2004-11-04 12:59:22
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    Uzytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisal w wiadomosci
    > Ja bym szukal po prostu banku, w ktorym lokata bedzie przynosic
    > najwieksze zyski.

    Eurobank - 7,1% , powyzej 50kpln mozna negozjowac wyzsze oprocentowanie...

    Pozdrawiam

    Baton

  • 4. Data: 2004-11-04 15:50:19
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On Thu, 4 Nov 2004 12:07:47 +0000 (UTC), "Marcin"
    <m...@N...gazeta.pl> wrote:

> [...]
    >bankow, ale moze o czyms zapomnialem.
    >Interesuje mnie bank, ktory z zamian za to, ze mam u nich depozyt (powiedzmy w

    To ma być 'dość duzy' depozyt? Dodaj jeszcze dwa zera, to wtedy banki
    moga pogadać.
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ IRC: _555, http://trzypion.oldfield.org.pl/fotki/koty/kropek/

  • 5. Data: 2004-11-04 19:15:20
    Od: "Marcin" <m...@g...pl>

    > To ma być 'dość duzy' depozyt? Dodaj jeszcze dwa zera, to wtedy banki
    > moga pogadać.

    Duzy, maly, to rzecz wzgledna ;-)
    W kazdym badz razie zauwazylem, ze sa to najczesciej jakies limity, przy
    ktorych banki zaczynaja oferowac ciekawe pakiety - i o to dokladnie pytam.
    Pzdr,
    Marcin

  • 6. Data: 2004-11-05 10:06:55
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On Thu, 4 Nov 2004 19:15:20 +0000 (UTC), "Marcin"
    <m...@g...pl> wrote:

    >Duzy, maly, to rzecz wzgledna ;-)

    Dla banku mały.