eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiEurokonto - pekao SA + pakiet "pomocny" Elvia - czy to dziala? › Re: Eurokonto - pekao SA + pakiet "pomocny" Elvia - czy to dziala?
    From: witek <w...@g...pl.spam.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Eurokonto - pekao SA + pakiet "pomocny" Elvia - czy to dziala?
    Date: Tue, 05 Jul 2005 17:17:12 -0500

    Krzysztof Kosminski wrote:

    > Uważaj przy zmianie adresu korespondencyjnego:
    > jeden adres jest do usługi Pekao 24, drugi do wyciągów i karty Maestro,
    > a trzeci do innych kart i wyciągów z Centrum Kart i Czeków.

    no fakt, to trzeba wiedzieć.

    > W razie jakichkolwiek problemów - zachowaj spokój i od razu dzwoń do
    > Działu Kontroli Jakości (czy jakoś tak) w centrali banku żądając
    > odpowiedzi na piśmie - szybko interweniują w oddziale i nagle okazuje
    > się, że kity, które ci wciskano w oddziale nie są jednak prawdą. Bo
    > musisz przyzwyczaić się, że pracownicy Pekao SA nie znają oferty
    > włąsnego banku, nie starają sie zatrzymać klienta, nie identyfikują się
    > również z własnym pracodawcą krytykując swojego pracodawcę w rozmowie z
    > klientem. Słowem mają w głębokim poważaniu swojego pracodawcę, jego
> [...]

    jaka płaca taka praca.

    > Pamiętaj też, że jeżeli Pekao SA ma do wyboru ułatwić Ci życie albo
    > utrudnić, to wybierze to drugie. Vide info na wyciągach elektronicznych,
    > że nie są dokumentem albo wymaganie wizyty w oddziale przy niemal każdej
    > sparwie nawet tak prozaicznej jak zmiana adresu do korespondencji.

    Cała korespondencja idzie faksem z worda z podpisem wklejanym z gif.
    Nikt się nigdy nie przyczepił. Zmienianie adresów, wydanie duplikatu
    karty. Bez problemu, mimo, że w oddziale mnie nigdy nie widzieli i nie
    zoabczą, bo to nie ja wymyśliłem, żeby całe Eurokonto WWW przenieść do
    Warszawy.

    > Mają za to profesjonalną infolinię Pekao24, gdzie pracują
    > profesjonaliści o dużych kompetencjach oraz umiejętnościach
    > interpersonalnych, czego nie można powiedzieć bardzo chamskich i
    > niedouczonych z reguły praconikach oddziałów.

    akurat mam odwrotne zdanie.
    Jak już przeszedłem przez infolinię, to potem już było normalnie.