eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiEurokonto - pekao SA + pakiet "pomocny" Elvia - czy to dziala? › Re: Eurokonto - pekao SA + pakiet "pomocny" Elvia - czy to dziala?
    From: "Cobra24" <c...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Eurokonto - pekao SA + pakiet "pomocny" Elvia - czy to dziala?
    Date: Tue, 5 Jul 2005 23:02:08 +0200

    Hej

    Co do Elvia to działa. Przykład osobisty z życia:

    Popsuł mnie sie samochód (może mieć najwyżej 10 lub 15 lat nie pamietam, moj
    ma 5... wiec bez problemu) - a scislej urwał mi sie tłumik 4 km od domu
    jadąc do pracy. Zadzwoniłem do Elvii w ciągu 30 minut przyjechało 4 Panów z
    lawetą, pokłonili się w pół, zapytali grzecznie co sie stało (jak nie w
    naszym kraju). Poczym wciągneli na lawetę i odcholowiali w wyznaczone
    przezmnie miejsce. Z tego co sie orientuje to holowanie bezpłatne jest do
    ok. 150 km - tak wynikało z rozmowy z jednym z nich. Na miejscu sciągneli
    samochód, podziekowali i było po sprawie.

    Na drugi dzień zadzowniła jakaś mila pani z Elvii i wypytała jak mi sie
    podobała usługa.

    Jestem pod wrażeniem do dziś.....

    Pozdrawiam...

    PS: Znajmomi co korzysali z usug Elvii, podzilaja ze mną moje zdanie