  • 1. Data: 2018-06-13 09:55:23
    Temat: Eurobank na sprzedaż
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    Podobno właściciel Eurobanku (Societe Generale) wychodzi z Polski.
    Kto kupi? Ma ktoś jakieś plotki na ten temat?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2018-06-13 10:57:35
    Temat: Re: Eurobank na sprzedaż
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Miroo" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Podobno właściciel Eurobanku (Societe Generale) wychodzi z Polski.
    >Kto kupi? Ma ktoś jakieś plotki na ten temat?

    Morawiecki na pewno chetny.
    Tylko czy ma pieniadze :-)

    Wiele ten bank warty ?

    J.

  • 3. Data: 2018-06-13 11:44:53
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2018-06-13 o 10:57, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Miroo" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Morawiecki na pewno chetny.
    > Tylko czy ma pieniadze :-)

    Jak my mamy, to on też ma :)

    > Wiele ten bank warty ?

    Może być wiele warty, ze względu na białoczerwone "umaszczenie" może się
    dobrze wpisać w trend upaństwawiania.

    Co do osobistego stosunku - nie mam większych powodów do narzekań.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2018-06-13 12:55:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Miroo" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Jak my mamy, to on też ma :)

    Checemy waszego dobra - rzekl premier
    Obywatele zaczeli chowac swoje dobro :-)

    >Może być wiele warty, ze względu na białoczerwone "umaszczenie" może
    >się dobrze wpisać w trend upaństwawiania.

    Ja sie pytam ile mld moze to nas kosztowac.
    Kolorki mozna latwo zmienic w dowolnym banku.

    J.

  • 5. Data: 2018-06-13 13:26:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]

    >Może być wiele warty, ze względu na białoczerwone "umaszczenie" może
    >się dobrze wpisać w trend upaństwawiania.

    P.S.
    https://www.msn.com/pl-pl/finanse/gospodarka/premier
    -proszę-nastawić-się-na-dziesiątki-lat-ciężkiej-prac
    y/ar-AAyypQR

    "Do niedawna banki były w 75 procentach w rękach zagranicznych. Rząd
    Prawa i Sprawiedliwości robi wszystko, aby zmienić ten stan rzeczy,
    ale nie łudźmy się, iż to zajmie tylko krótką chwilę, jedną kadencję.
    Proszę nastawić się na dziesiątki lat ciężkiej pracy - powiedział
    premier Mateusz Morawiecki w rozmowie z "Gazetą Polską", która
    ukazała się dzisiaj."

    Kupi go, skoro jest na sprzedaz :-)
    Ale moze to nieglupie - najpierw przywalic podatek bankowy, a potem
    tanio kupic :-)

    "Niestety, wcześniejsze rządy w większości zachowywały się tak, jakby
    miały zamknięte oczy. Różnej maści eksperci powtarzali Polakom:
    kapitał nie ma narodowości. Nie budowano bogactwa rodzimych firm, nie
    dbano o rozwój własnych przedsiębiorstw (...).
    W konsekwencji tego przyzwolenia mamy dziś gałęzie gospodarki totalnie
    zdominowane przez kapitał zagraniczny - dodał Mateusz Morawiecki, jako
    przykłady wskazując biurowce komercyjne, handel hurtowy, detaliczny
    oraz sklepy wielkopowierzchniowe. -
    Polska gospodarka bardzo potrzebuje kapitału - ocenił premier."

    No i rodzi sie pytanie - skad ten kapital, bo zagraniczny niedobry ...

    Liberalnie to by bylo - nie utrudniac stawiania nowych biurowcow, i
    niech polski kapital zbuduje nowe i przez konkurencje obnizy ceny w
    zagranicznych.
    Ale pewnie prosciej podniesc podatki, az zrozumieja, ze tu sa niemile
    widziani :-P
    Tylko czy oni nas nie wych* na odchodnym :-P

    J.

  • 6. Data: 2018-06-13 13:47:54
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Udało Ci się w tej francy legitymować dokumentem tożsamości zgodnym ze wszelkim
    prawem, czyli polskim paszportem? Co na to Tusk, Junkier, Verhujgen i ten jak mu tam
    no ten co go dwie baby wydymały?

    -----

  • 7. Data: 2018-06-13 13:52:57
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Pytanie, czy ten bank udziela i jak wielu kredytów dla przedsiębiorstw.
    Jeśli tylko dla ludności, to bym olał polonizowanie.
    Tak swoją drogą multum banków wynajmowało najdroższe partery w najdroższych miejscach
    (jednocześnie rugując tym lokalne usługi), zamalowywało szyby na biało czy inny kolor
    (to po ch... im parter z witryną?) i teraz nagle ździwka, że koszty ich zjadają.

    -----

  • 8. Data: 2018-06-13 14:02:35
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2018-06-13 o 13:47, ń pisze:
    > Udało Ci się w tej francy legitymować dokumentem tożsamości zgodnym ze wszelkim
    prawem, czyli polskim paszportem? Co na to Tusk, Junkier, Verhujgen i ten jak mu tam
    no ten co go dwie baby wydymały?

    A po co, skoro mam dowód osobisty?

    Pozdrawaim

  • 9. Data: 2018-06-13 14:49:44
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Nie ma to jak wytresować obywatela.

    -----

  • 10. Data: 2018-06-14 08:18:21
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2018-06-13 o 14:49, ń pisze:
    > -----
    > Nie ma to jak wytresować obywatela.

    Mocno się mylisz.
    Po prostu już wyrosłem z kopania się z koniem, a jeszcze nie jestem na
    tyle stary, żeby być upartym, złośliwym dziadem.

    Są pewne granice, gdzie bunt i sprzeciw są racjonalne.
    W tym konkretnym przypadku nigdy nie miałem potrzeby uwierzytelniać się
    paszportem w banku i tyle.