    From: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Eurobank -> Millenium - jak teraz się zalogować?
    Date: Sun, 22 Mar 2020 13:08:46 +0100

    Sun, 22 Mar 2020 03:12:38 -0700 (PDT), w
    <7...@g...c
    om>, Dawid Rutkowski
    <d...@w...pl> napisał(-a):

    > Śmierć śmiercią, weź się do oddziału dostań teraz - część nie działa, reszta
    godziny skrócone, a kolejki - pod koniec tygodnia się skróciły, ale teraz nowy level,
    więc wrócą.
    > Może jednak spróbuj najpierw zadzwonić, jest szansa, że odblokują zdalnie po
    weryfikacji.

    Bez millekodu nie da rady.
    Facet chciał, abym autoryzował się telefonicznie hasłem. To go zawiesiłem
    stwierdzeniem, że mam przecież literki w haśle.
    To odesłał do oddziału.

    Jakiś dziwny mi się trafił.