    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Sun, 22 Mar 2020 03:12:38 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Eurobank -> Millenium - jak teraz się zalogować?
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu sobota, 21 marca 2020 21:25:53 UTC+1 użytkownik r...@k...pl napisał:

    > > To nie logowałeś się od przejęcia?
    >
    > Nie.

    O, to luzik.
    I w sumie coś w eb nawet może i powszechnego - jak kilka miesięcy temu byłem, to
    kobitka obok (wszystko słychać, oddział w "galerii", stanowiska o 2m od siebie)
    zamykała takie konto przeniesione do milka z eb i wypłacała "jakieś grosze" - okazało
    się, że było tego ponad 2k, bo jakieś stypendium tam przychodziło, a ona o tym koncie
    zapomniała i dopiero przenosiny jej przypomniały ;>

    > Identyfikator pasuje z EB.
    > Ale zalogować się nie mogę (dostęp nieaktywny)-- muszę udać się do oddziału,
    > chyba po ten millekod.
    >
    > Trzeba spojrzeć śmierci w oczy i iść do banku :)

    Śmierć śmiercią, weź się do oddziału dostań teraz - część nie działa, reszta godziny
    skrócone, a kolejki - pod koniec tygodnia się skróciły, ale teraz nowy level, więc
    wrócą.
    Może jednak spróbuj najpierw zadzwonić, jest szansa, że odblokują zdalnie po
    weryfikacji.

    A jak nie, to można polecić oddział w "galerii" - zwykle jest tam sajgon, ale teraz
    pustki (o ile nie zamknęli).