  • 1. Data: 2002-01-01 12:00:36
    Temat: Re: Drożeje w FORTISIE
    Od: <m...@p...pl>

    > raczej nie... pisemko z jednolitym tekstem TOiP datowane jest na 27.12.2001
    > :)

    Czyli Uzytkownicy e-pakietu maja jeszcze pare dni na reakcje (ewent. zamkniecie
    rachunku) Jezeli wogole ta zmiana nie zostanie cofnieta (bo tryb jej
    wprowadzenia jest niezgodny z Regulaminem)

    Myslalem ze Fortis to FORTIS a nie jakis Mc'Bank (jezeli chodzi o ukrywanie
    TOiP)

  • 2. Data: 2002-01-01 12:54:47
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 1 Jan 2002 13:00:36 +0100, <m...@p...pl> wrote:

    >Myslalem ze Fortis to FORTIS a nie jakis Mc'Bank (jezeli chodzi o ukrywanie
    >TOiP)

    Akurat chyba w zadnym tzw. "McBanku" nie mialem nigdy problemow ze
    znalezieniem TOiP a na stronach WWW a u Fortisa nigdy pelnej tabeli w
    inecie nie bylo.

    A na stronach e-pakietu dalej stare prowizje.
    Jednak mimo wszystko nie widze w dzialaniu banku nic niezgodnego z
    regulaminem (przynajmniej w wypadku e-pakietu),
    Strona WWW nie jest obowiazujaca TOiP i pewnie nie ma charakteru
    wiazacego a w regulaminie e-pakietu znalazlem tylko cos takiego:

    "par 3
    6. Informacja o aktualnie obowiązującym oprocentowaniu oraz Taryfie
    prowizji i opłat dostępna jest w jednostkach Banku."

    Nie wiem skad pochodzil cytowany tu zapis o 14 dniach, moze z
    regulamin innego pakietu.

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 3. Data: 2002-01-01 13:36:42
    Od: <m...@p...pl>

> [...]
    > prowizji i opłat dostępna jest w jednostkach Banku."
    >
    > Nie wiem skad pochodzil cytowany tu zapis o 14 dniach, moze z

    OK dzieki za sprostowanie mojego gdybania.
    Generalnie zapisy roznych Regulaminow sa coraz bardziej nieprzyjazne Klientom -
    np odwolanie do zalacznikow ktorych nikt w kilku oddzialach nie widzial (pomine
    nazwe marmurka)
    Co do FortisBanku to juz Ktoś tutaj pisal np o oplacie 3zl/mies za zastrzezona
    karte VE (platne do konca terminu jej waznosci) itp niespodziankach :-)
    Swoja droga troche watpliwa jakosc - jezeli prawdą jest iz Zmieniona TOiP
    Fortisu ma date (publikacji?) na okladce 27.12.2001 a przed Sylwestrem
    infolinia nabiera wody w usta i/lub zaprasza 02.01.2002 (czyli juz w 1 dzien po
    wejsciu w zycie nowej TOiP w/g informacji z p.b.b)
    Tym bardziej ze sa to znaczne zmiany oplat...

    Dobrze ze poki co elektroniczny mBank nie odsyla 'odruchowo' do tablic
    informacyjnych w swoich oddzialach,ktorych nie ma (lub Centrali lub po prostu
    do Cyber Cafe w kilku miastach)

    Pozdrawiam serdecznie

  • 4. Data: 2002-01-01 14:19:27
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 1 Jan 2002 14:36:42 +0100, <m...@p...pl> wrote:
    >infolinia nabiera wody w usta i/lub zaprasza 02.01.2002 (czyli juz w 1 dzien po
    >wejsciu w zycie nowej TOiP w/g informacji z p.b.b)
    >Tym bardziej ze sa to znaczne zmiany oplat...

    hmm, akurat wczoraj wyslali mi po telefonie bez problemu. Co
    oczywiscie nie zmienia faktu, ze gdyby nie pbb nie mialbym pojecia o
    istnieniu nowej tabeli i wogole bytm do nich nie zadzwonil

  • 5. Data: 2002-01-01 15:43:16
    Od: "Marcin_S" <s...@e...pl>

    > hmm, akurat wczoraj wyslali mi po telefonie bez problemu. Co
    > oczywiscie nie zmienia faktu, ze gdyby nie pbb nie mialbym pojecia o
    > istnieniu nowej tabeli i wogole bytm do nich nie zadzwonil

    he he :) cala Polska ..a po co bank ma latac za klientem jak "gÓpi" klient i
    tak sie z czasem dowie o zmianie np. z wyciagu :( a jak mu odbije co by
    uciekac z banku to jeszcze zaplaci 3PLN x miesiecy za karte :(( ....ehhh

    MS

  • 6. Data: 2002-01-04 21:23:55
    Od: "Trzucha" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > prowizji i opłat dostępna jest w jednostkach Banku."
    >
    > Nie wiem skad pochodzil cytowany tu zapis o 14 dniach, moze z

    To był cytacik z nowej TOiP. (odebrałem dzisiaj :)
    Z tego co pamiętam w starej TOiP nie było takiego zapisu więc żadnego
    regulaminu nie złamali.

    Trzucha