eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDNB - zamknij konto a damy ci 300 PLN › Re: DNB - zamknij konto a damy ci 300 PLN
  • X-Received: by 2002:a9d:4044:: with SMTP id o4mr22518186oti.10.1554293018788; Wed, 03
    Apr 2019 05:03:38 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:a9d:4044:: with SMTP id o4mr22518186oti.10.1554293018788; Wed, 03
    Apr 2019 05:03:38 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!136no85545itk.0!news-out.google.com!l81ni133itl.0!nntp
    .google.com!136no85543itk.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.
    com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Wed, 3 Apr 2019 05:03:38 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <e...@g...com>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.171.220.154;
    posting-account=fcN60AoAAACGnErMsW3A8rTO2UKkGJEn
    NNTP-Posting-Host: 46.171.220.154
    References: <5ca3bfb5$0$491$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    <e...@g...com>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <0...@g...com>
    Subject: Re: DNB - zamknij konto a damy ci 300 PLN
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>
    Injection-Date: Wed, 03 Apr 2019 12:03:38 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:641875
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu środa, 3 kwietnia 2019 13:41:52 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Rozwiązanie jest banalnie proste- zwijają się z tego segmentu w naszym kraju

    Banalne to jest to, że z tego segmentu już dawno się zwinęli.
    Czyli z obsługi detalu (w tym MSP), poza już udzielonymi hipotekami - cały ten detal,
    łącznie z oddziałami, sprzedali w 2013 do getoutu.
    Sobie zostawili tylko korpo oraz hipoteki.
    Hipoteki jak widać całkiem miłe (dla banku), z obowiązkiem posiadania płatnego konta.

    I całe pytanie w tym, dlaczego po 5-6 latach nagle pomysł, żeby już klientów na tych
    kontach więcej nie kroić?
    Z dobrego serca?
    Bo jeszcze ładnych paręnaście lat krojenia by było.
    Nie sądzę, by tyle ich kosztowała obsługa tych kont - a konto, skoro płatne, powinno
    mieć pełną funkcjonalność ROR - a dostępna jest wyłącznie przez telefon i net - chyba
    że nie doceniam kosztów infolinii czy też utrzymania ST, a może
    bankomatów/wpłatomatów?
    Rachunek techniczny na pewno będzie tańszy, choć coś do podglądania przez net tego,
    czy się rata spłaciła oraz do wyliczania nowego harmonogramu w wypadku nadpłaty będą
    musieli zrobić (jak np. bph czy db).

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1