    From: "Piotr" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy warto ING Bank Śląski? NIE
    Date: Wed, 2 Jan 2002 01:24:18 +0100

    Użytkownik "Psychiatria Online" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:a0tgfl$qjs$1@news.tpi.pl...
> [...]
    > do innego banku.
    > ROR na razie zostawię. Z uwagi na duże zagęszczenie oddziałów na Śląsku,
    > warto mieć miejsce darmowego wpłacania na konto. Jednak przy założeniu, że
    > posiada się drugi ROR w inetowym banku (np. mbank).
    >
    > Wczoraj dowiedzialem sie, ze ING wprowadza opłaty za prowadzenie rachunków
    > walutowych - 5 zł/miesiąc. Z moich wyliczeń wynika, że będę musiał
    dopłacać
    > do tych kont, bo przy aktualnym oprocentowaniu odsetki nawet nie pokryją
    > prowizji (60 zł/rok). Chyba że to nie prawda.

    Rachunek złotowy potrzebuje głównie do transferu zarobków do banków
    wirtualnych (do których z różnych powodów nie chce robić przelewów
    bezpośrednio) + możliwość otrzymania debetu w rachunku.
    Rachunek walutowy do ew. trzymania nadwyżek finansowych

    Pytania
    mam rozumieć że nie?
    pozostają nadal aktualne

    Pozdrawiam