    From: "Piotr Martyniuk" <P...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy warto ING Bank Śląski?
    Date: Wed, 2 Jan 2002 12:43:02 +0100

    "Piotr" <m...@p...onet.pl> wrote in message
    news:a0tf3i$goi$1@news.tpi.pl...
    > Witam
    >
    > Od jakiegoś czasu planowałem przeniesienie się z rachunkiem z BPH do
    innego
    > banku. Ostatnie zmiany w TOiP znacznie przyśpieszyły tą decyzję.
    > Co myślicie o Banku Śląskim?
    Może być, ale ja tak już się przyzwyczaiłem do Handlobanku, mBanku i
    Inteligo, że konto w Śląskim trzymam tylko z powodu tańszej prowizji przy
    przelewach na Kasę Mieszkaniową BSK.

    > Czy można klucz przechowywać na CD?
    Można gdziekolwiek (na dysku, dyskietce to i na CD pewnie też - ale nie
    próbowałem).

    > Może czasem ktoś wie gdzie kupić CD "wizytówkowe"?
    Nie za bardzo, pewnie na giełdzie komputerowej, albo poszukać po małych
    sklepach komputerowych.

    > Czy BSKoline obsługuje waluty?
    Zasadniczo nie, czyli nic z tymi walutami nie można zrobić. Ale ponoć (nie
    jestem pewien) rachunki walutowe widać.

    > Pozdrawiam
    Też pozdrawiam.

    > Piotr