    From: Szymon <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy banki moga dac kurs kantorowy?
    Date: Tue, 1 Jan 2019 10:24:56 +0100

    W dniu 2019-01-01 o 00:48, k...@g...com pisze:
    > Zalozmy, ze masz 500tys $ / euro/ funty w CITI (zaden internetowy kantor nie
    obsluguje citi), to niby jak je przelejesz za darmo?? mozna wyjac gotowke i do
    aliora, a tam by przyjeli taka gotowke???

    Tak, przyjęliby. Natomiast gdybym ja miał taki problem - zrobiłbym
    zwykły przelew. Nie wiem ile kosztuje w Citi, ale Cinkciarz.pl oferuje
    takowy za max 200 PLN. Zazwyczaj w bankach jest to określony procent,
    jednak też ograniczony (zazwyczaj min. i max). Tak sobie myślę, że 200
    zł. dla kwoty 2,150 mln (0,5 mln EUR) to nie jest jakieś "dużo". Koszty
    przelewów są znaczne, ale przy mniejszych kwotach.