eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCurve - pytanie › Re: Curve - pytanie
  • X-Received: by 2002:a54:459a:: with SMTP id z26mr91042oib.1.1549888315355; Mon, 11
    Feb 2019 04:31:55 -0800 (PST)
    X-Received: by 2002:a54:459a:: with SMTP id z26mr91042oib.1.1549888315355; Mon, 11
    Feb 2019 04:31:55 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !1.eu.feeder.erje.net!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!proxad.net!feeder1-2
    .proxad.net!209.85.166.215.MISMATCH!k10no616643itk.0!news-out.google.com!9ni592
    itl.0!nntp.google.com!q69no617618itb.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.go
    oglegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Mon, 11 Feb 2019 04:31:55 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <2...@g...com>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.171.220.154;
    posting-account=fcN60AoAAACGnErMsW3A8rTO2UKkGJEn
    NNTP-Posting-Host: 46.171.220.154
    References: <pvreaa$jo9$1@srv13.cyf-kr.edu.pl> <pvrgqk$km3$1@srv13.cyf-kr.edu.pl>
    <5...@g...com>
    <2...@g...com>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <d...@g...com>
    Subject: Re: Curve - pytanie
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>
    Injection-Date: Mon, 11 Feb 2019 12:31:55 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:640990
    [ ukryj nagłówki ]

    Przetestowałem "take back in time" w curve - i cóż, działa.
    Jest to taki mechanizm, który pozwala w ciągu 2 tygodni od transakcji na jednokrotną
    (dla danej transakcji - czyli nie da się w nieskończoność przenosić transakcji między
    dwiema KK ;) zmianę obciążanej karty. Karta "docelowa" obciążana jest natychmiast,
    "źródłowa" uznawana w D+1.
    Do tego jest animacja wzorowana na "powrocie do przeszłości".
    Oczywiście nie ma to większego sensu dla pomyłki waluty karty, ale do wyrabiania
    limitów promocji może być pomocne, zapobiega fragmentacji.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1