    From: Waldek <m...@n...dam>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Curve - kto mi poleci?
    Date: Tue, 12 Mar 2019 12:54:29 +0100

    a/

    > Nie trafiłeś, nie chodzi o samo PS, tylko o obecne promo w santim/żabie/kupalu.
    Dokładniej:
    > https://static3.santander.pl/asset/R/e/g/Regulamin-P
    romocji-Punkty-Powitalne-Santander-Bank-Polska_93435
    .pdf
    > czyli 3200 punktów "powitalnych" dla mc silver (bo jest z logo ligi mistrzów) i
    1600 dla mc world (od 25 lutego ta promo, więc się chyba Waldku pośpieszyłeś
    niestety).

    Hmm .. czy niestety ? Mnie zależało na pakiecie ubezpieczeniowym MC
    World i bezpłatności za 10 "pyknięć" ;)
    Gdyby człek chciał czekać na jakąś "wyjątkową" promo, to pewnie nigdy by
    nic nie wziął - bo a nóż będzie lepsza :D

    Mnie natomiast lekko zesłabił ostatnio Milek, wyklikałem Impresje ale
    podpisując umowę w oddziale chciałem zmienić żeby "wydrukowali" Alfę i
    panienka rzekła że się nie da. Ale jak już dostane Impresje, to przyjdę
    z nią i wymienią mi na Alfę czy na Golda. Gdzie tu sens i logika ?

    Pozdro