eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCoś tu się chyba robi nie tak - kredyt ujemnie oprocentowany? › Re: Coś tu się chyba robi nie tak - kredyt ujemnie oprocentowany?
    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Coś tu się chyba robi nie tak - kredyt ujemnie oprocentowany?
    Date: Wed, 16 Oct 2019 12:08:31 +0200

    > Dlaczego CA płaci?

    Jak pojawił się ten wątek zdecydowałem - raz na jakiś czas można spróbować.
    Ale odwiedzę oddział, bo jak mają dzwonić to nie mam akurat chwili czasu
    (coś pilnego z terminem do czwartku - ledwo zdążyłem, skończyłem w
    czwartek po 20-ej) no i będą chcieli jakoś skan dowodu, a ja się:
    - nie zgodzę wysyłać niezabezpieczonym mailem,
    - nie zgodzę wysyłać jako zaszyfrowany pdf bo widziałem ogłoszenia typu
    "Zapomniałeś hasła, którym zaszyfrowałeś pdf-a? Nie ma problemu..."
    W piątek na wszelki wypadek druknąłem PITa+UPO z zeszłego roku i się
    wybrałem do CA.
    Wizyta 1:
    Jak już się doczekałem to się okazało, że koniecznie potrzebują
    wydruk z KPiO za ostatnie 12 miesięcy.
    Musiałem zawracać głowę wspólnikowi aby mi wyeksportował z programu
    odpowiednie pdf-y. Druknąłem, podpieczętowałem, podpisałem i...
    Wizyta 2:
    Znów czekanie.
    Rozmawiałem z inną panią.
    Zdziwienie, że:
    - KPiO prowadzimy sobie sami (przecież nie sami tylko za pomocą
    odpowiedniego programu),
    - kto inny wygenerował, a kto inny podpisał (no przecież nie będę z tak
    błahego powodu jechał 230km w jedną i potem z powrotem, aby przywieźć
    oryginał z podpisem wspólnika, który obsługuje program, a przecież w KRS
    stoi jak byk, że mogę podpisywać).
    Ale po zdziwieniu przyszły kolejne pomysły:
    - umowę spółki (widziałem to chyba ze 25 lat temu, a w międzyczasie
    przeprowadzka i kilka przemeblowań, przecież wszystko co ważne jest w
    KRS - mogą sobie sprawdzić)
    - z ZUSu by się coś przydało,
    - dowody wpłat zaliczek do US (znów bym musiał kolegę o to molestować).
    Już nawet nie pytałem za ile ostatnich miesięcy tylko zrobiłem zwrot na
    pięcie.
    Czuję się zaszczepiony na kontakty z bankami na kilka kolejnych lat :)

    A nie przewidywałem problemów bo w ciągu ostatnich 2 lat 3 razy robiłem
    zakupy na kredyt 10 rat RRSO 0% i za każdym razem był on większy od 3k i
    zawsze wszystko dało się załatwić tylko na dowód.

    Przy okazji może komuś się przyda.
    W czasie pierwszej wizyty:
    - Promocja wymaga założenia rachunku - będę chciał Podstawowy rachunek
    płatniczy (nie wymaga comiesięcznych wpłat i używania karty).
    - Nie można.
    - Dlaczego?
    - Taki jest warunek w regulaminie promocji.
    - Gdzie?
    - Faktycznie. Nie ma. Ale ma pan rachunek w innym banku?
    - Mam.
    - To nie można.
    - Z waszego regulaminu wynika, że można.
    - Tu jest napisane, że jak się ma inne Konto to nie można.
    - A czytała Pani definicję Konta?
    P.G.