    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Co zamiast Revolut
    Date: Wed, 7 Aug 2019 14:08:50 +0200

    .
    On 2019-08-06 22:19, xbartx wrote:

    >Debetowa Visa GetIn - wróciłem właśnie z Rumuni i Węgier działa
    >bezproblemowo. Na stale używam jej na Słowacji - podobnie.

    Ale co - walutowa, zlotowkowa, z usluga wielowalutową ?

    Bo Getin rozlicza po kursie banku, a spready ma wyjatkowo wysokie.
    Co prawda chyba nizsze niz te 5.9% prowizji mbanku.
    Choc przy drobnych kwotach ... mozna odzalowac.

    Getin sie tez wlasnie chwali usluga wielowalutowa ... ale nie ma
    kantoru z niskim spreadem ...

    Choc moze to i lepiej, bo mozna jeszcze taniej w walutomacie kupic ...
    tylko czy od reki ?
    W tabelce sie i 3 dni pojawiaja
    https://www.walutomat.pl/banki/

    A propos - jak wyglada przeliczenie z forintow i lei w Getinie ?

    >Nie nadaje się jednak do bankomatów - stosunkowo wysoka prowizja.

    Chyba wszystkie maja dosc wysoką :-(
    Choc faktycznie Getin ma jedna z wyzszych, 4.5%, a do tego chyba
    jeszcze spread, wysoki ...

    J.