    Subject: Re: Co zamiast Revolut
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: Robert Sierant <b...@x...pl>
    Date: Wed, 7 Aug 2019 09:41:02 +0200

    W dniu 2019-08-07 o 07:45, Stiwi pisze:

    > Jak dla mnie Revolut odpada właśnie ze względów takich jak napisałeś. Widzę, że jak
    większe kwoty wchodzą w grę, to ludzie mają duże problemy, a Revolut "compliance
    team" to jakaś porażka. Podobne zresztą rzeczy można przeczytać o TW, gdzie ludzie
    mają zamrożone konta od kilku miesięcy, bo ich "compliance team" weryfikuje sobie
    wiadome rzeczy.

    > Nie znalazłem nic sensownego poza Moneycorp dla większych wymian gotówki i
    transferów. TW jest drogi i nieopłacalny w moim przypadku. Wcześniej używałem First
    Rate FX, który został rok temu kupiony właśnie przez Moneycorp. Można zejść z nimi do
    całkiem niskiej marży na koncie, dla przykładu ja mam EUR do AED 0.01 do interbank.
    Podaje dla tej pary jako że dla niej negocjowałem marżę, ale oczywiście procentowy
    odpowiednik pozostaje na koncie dla wszystkich par walutowych. Zawsze transfer
    wysłany z Moneycorp dociera w całości i nie ma żadnych prowizji.

    korzystam z Revoluta, ale zwykle nie są to duże kwoty (max to 3kzł) i
    póki co wszystko działa jak należy

    do wymian walut (zwykle USD na EUR lub CHF) korzystam z cinkciarza a
    ostatnio z domwaluty, kursy ok i nie ma żadnych innych kosztów
    związanych z przelewami

    poza tym N26, ale doładowuję przelewem z Revoluta no i zastanawiałem się
    jeszcze nad Curve, ktoś ma? warto?

    testowałem również płacenie kartą VISA Świat z mBanku, wygodnie, ale
    nieco drożej niż Revolut

    chciałem też skorzystać z KK w mBanku, ale do przeniesienia KK z Mille
    chcieli stosu papierów pomimo tego, że mam w mBanku konto pod jakiś 15 lat

    płacę z niego wszelkie ZUSy i USy a analityk chciał, abym mu historię
    konta przesłał, kosmos jakiś ;-/

    --
    pozdrawiam
    RobertS