    From: totus <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Co siódma spółka z NewConnect w z KRD
    Date: Tue, 19 Jan 2016 15:25:20 +0100

    A. Filip wrote:

    https://news.google.com/news/story?ncl=dKSWucOeysunS
    jMTblNsTA752_X3M&ned=pl_pl&topic=h

    > http://www.polskieradio.pl/42/1701/Artykul/1571278,C
    o-siodma-spolka-z-NewConnect-nie-placi-w-terminie

    > Straszliwie ten "przeciętny dług" wygląda :-)

    To katastrofa. Polska w ruinie. Ale idzie dobra zmiana i to napawa otuchą.
    Rząd zapłaci z podatków za dłużników. Da nowe pieniądze za otwarcie oddziału
    i przyjecie pracowników, podniesie podatki najbogatszym. Ale kto by tam się
    zastanawiał nad najbogatszymi. Oni podobnie jak my są złodziejami tylko
    dużymi. Mnie uczciwą pracą nie udało się dorobić tylko musiałem kraść. No to
    bogaty musiał kraść też, tylko dużo. No i banki. Zabrać bankom. Puścić banki
    w skarpetkach. Tak by nie brały prowizji za przelewy i nie brały
    oprocentowania za kredyty. Precz z kredytami, zabronić przelewów!
    Zlikwidować banki! Te zagraniczne oczywiście.
    No i wtedy już będzie dobrze. każdy będzie bogaty. Będzie miał godna pracę w
    biurze jakieś 10h na tydzień za 7000,- przy dzisiejszych cenach. Skąd
    pieniądze? Sie dodrukuje.