    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Chciwy Santander ;)
    Date: Thu, 12 Sep 2019 14:24:28 +0200

    dyskusyjnych:c678ee06-3553-41e4-9e75-a91d871dfa09@go
    oglegroups.com...
    W dniu środa, 11 września 2019 23:01:02 UTC+2 użytkownik Waldek
    napisał:

> [...]
    >dokładać, tylko na tych wszystkich turystach zarabiać ;>

    >Interesującą politykę operatorów bankomatów można w tym temacie
    >zaobserwować też w PL.
    >Po włożeniu "polskiej" karty ma się "skrót" "50zł bez potwierdzenia"
    >(a nawet widziałem chyba 20zł), a w "inna suma" do wyboru tak do
    >500zł.
    >Po włożeniu "zagranicznej" (np. curve czy N26) propozycje są od 800zł
    >do 4000zł.
    >I tak się zastanawiam, skąd ta różnica?
    >Operator ma chyba stałą prowizję od wypłaty, więc opłaca mu się

    Moze wcale nie taka stala, tylko procent, nie mniej niz ...

    >Więc czemu takie duże dla cudzoziemców?

    Ciekawe. Cudzoziemiec moze wiecej ?

    Czy to jakies zamieszanie w oprogramowaniu - chcieli kwoty od 50 do
    500, ale wyszlo im euro, przeliczyli, tylko co - zaokraglili ?

    Bo chyba nie dobieraja do limitu karty ... bo jaki, w przypadku
    debetowej ?

    J.