eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBrak dostępu via WWW do mojego konta bankowego w BZWBKKBSg › Re: Brak dostępu via WWW do mojego konta bankowego w BZWBKKBSg
    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Brak dostępu via WWW do mojego konta bankowego w BZWBKKBSg
    Date: Mon, 4 Sep 2017 15:47:12 +0200

    "Dawid Rutkowski" 7...@g...co

    : Niestety wpadłeś w paragraf 22.
    : Na rozpatrzenie reklamacji mają 30 dni - więc
    : termin ten kończy się po dniu, w którym zamkną rachunki.

    Owszem... I najwyraźniej celują w to...
    Pod sigiem cytuję odpowiedź...

    : Więc jak będą chcieli być złośliwi, to
    : pozostaje tylko wycofanie wypowiedzenia.

    Dobra myśl -- mogę wycofać? Mam do tego jakieś prawo?
    To jak odstąpienie od umowy?

    : Inaczej prześlą potwierdzenie i policzą sobie za
    : to wg tajnej TOiP, a potem przyślą komornika.

    :)

    -=-

    Byłem we wtorek u endokrynologa -- po wizycie, widząc drzwi ;)
    BZWBKKBSg, chciałem przyokazyjnie złożyć wypowiedzenie, by nie
    tracić czasu na celową wizytację... Uznałem, że miesiąc (kilka
    dni mniej?) wystarczy mi na porządki...

    Nie bez racji ludzie nazywają ten bank komunistycznym czy jakoś podobnie...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'.. http://danutac.net.pl ..;\|/......

    Szanowny Panie,

    dziękuję za przesłaną wiadomość.

    W odpowiedzi na przesłane zgłoszenie informuję, iż opisana
    sprawa wymaga szczegółowego wyjaśnienia dlatego zapraszam
    do kontaktu telefonicznego z doradcą naszego Banku, pod
    numerem telefonu 1 9999 (dla osób dzwoniących z zagranicy
    + 48 61 81 19999) lub do dowolnego oddziału Banku Zachodniego WBK S.A.

    Korespondencja mailowa nie jest szyfrowana, dlatego za jej
    pośrednictwem nie mam możliwości pozyskania niezbędnych do
    analizy sprawy danych.

    Aby ułatwić kontakt z placówką Banku informuję, że spis znajduje
    się na stronie głównej Banku: www.bzwbk.pl -> Klienci indywidualni,
    w opcji ?Na skróty? ? ?Oddziały i bankomaty?.

    W razie dodatkowych pytań zachęcam do ponownego kontaktu.

    _

    Twój głos jest Twoim hasłem, którego nie musisz pamiętać - zachęcam
    do kontaktu telefonicznego, celem wprowadzenia hasła do identyfikacji
    w formie komunikatu głosowego.
    _

    Z poważaniem

    Dorota Lis