    Subject: Re: Bitfilar - alternatywa wobec PPK?
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: z <...@...pl>
    Date: Sun, 25 Aug 2019 23:51:54 +0200

    W dniu 2019-08-25 o 17:55, Szymon pisze:
    > Jeśli zapoznałeś się z materiałem to wiesz, że to nie ma znaczenia. Na
    > cenę on w ogóle nie patrzy.
    > To pomysł. Równie dobrze możesz go zastąpić walutami, TFI, akcjami,
    > złotem itd.

    Nie chodzi o aktualną cenę ale o dużo większe ryzyko stracenia
    wszystkiego co wpłacił niż te inne opcje które podałeś.

    > Chyba ruletka nie ma takich stawek. ;-)

    To dalej jest RULETKA

    > Bierze to pod uwagę.

    Jest bardzo rozrzutny/niemądry? Ma rodzinę, dzieci?

    > To co proponujesz? Masz jakieś alternatywy?

    Widzę że młody jesteś. Takie myśli mi krążyły jakieś 30 lat temu ;-)

    Nie ma złotego środka. Jedni twierdzą że nieruchomości/złoto, inni że
    inwestować trzeba w siebie to znaczy w umiejętności, szkolenia dzięki
    którym będzie się więcej zarabiać. Są też poglądy (wydające się na
    pierwszy rzut oka jako staroświeckie) że najlepszym zabezpieczeniem na
    starość są DZIECI.

    Temat na długą debatę.

    Na pewno dorosły, wykształcony człowiek nie chodzi do kasyna aby odłożyć
    coś na starość.