  • 1. Data: 2017-09-24 22:48:57
    Temat: Bitcoin
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    Przegoglowałem, ale nie umiem znaleźć. Nie widział gdzieś ktoś tabelki w
    EXCEL, albo po prostu tekstowo z dziennymi kursami Bitcoina za jakiś
    sensowny okres do tyłu (powiedzmy ze dwa lata). Potrzebuję sobie to
    przeanalizować, a nie chce mi się z dostępnych wykresów - bo tego masa)
    odczytywać i wpisywać. Moze ktoś podrzuci linkiem.

  • 2. Data: 2017-09-24 22:58:37
    Temat: Re: Bitcoin
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

> [...]
    > przeanalizować, a nie chce mi się z dostępnych wykresów - bo tego masa)
    > odczytywać i wpisywać. Moze ktoś podrzuci linkiem.

    Nieaktualne. Znalazłem.

  • 3. Data: 2017-09-25 12:13:39
    Od: z <...@...pl>

    > Nieaktualne. Znalazłem.

    Może zdradź jakie masz plany :-) Spekulujesz, kopiesz, otwierasz
    giełdę... :-)

  • 4. Data: 2017-09-25 12:37:04
    Od: travis <t...@o...pl>

    W dniu 25.09.2017 o 12:13, z pisze:

    > Może zdradź jakie masz plany :-) Spekulujesz, kopiesz, otwierasz
    > giełdę... :-)

    liczył będzie zyski :-)

  • 5. Data: 2017-09-27 10:59:52
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    > Nieaktualne. Znalazłem.

    Jestem niesamowicie ciekaw jak sie skonczy ten cyrk z bitcoinem. Od kilku
    lat pnie się w górę z prędkością hiperboliczną. A jak życie uczy na rynkach
    spekulacyjnych nic nie rośnie wiecznie do niebia :) Obecnie kapitalizacja
    bitcoina wynosi 60 mld $ czyli tyle co 10-letnia swiatowa produkcja platyny.
    Jak na cos, co jest zapachem lasu, spekulacją w najczystszej postaci to
    całkiem spoko. Mozna robic zaklady do ilu to dojdzie zanim padnie na pysk :)

  • 6. Data: 2017-09-27 11:20:49
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Jakby nie patrzeć, to gorsze niż tulipomania, bo nawet kwiatek nie zostanie po
    krachu...

  • 7. Data: 2017-09-29 17:34:06
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 27 Sep 2017 02:20:49 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski
    <d...@w...pl> wrote:
    > Jakby nie patrzeć, to gorsze niż tulipomania, bo nawet kwiatek ni
    > e zostanie po krachu...

    A dlaczego ma być krach? W końcu to srodek płatniczy, jakby to były
    naklejki z piłkarzami to jeszcze rozumiem...

    --
    Marek

  • 8. Data: 2017-09-29 18:02:52
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-09-29 o 17:34, Marek pisze:

    > A dlaczego ma być krach? W końcu to srodek płatniczy, jakby to były
    > naklejki z piłkarzami to jeszcze rozumiem...

    Niektórzy spekulanci wietrzą krach bitcoina

    https://forum.bitcoin.pl/viewtopic.php?f=8&t=23716&s
    id=280ce032d00aca795592f8193b3614b3

  • 9. Data: 2017-09-29 18:13:23
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 29 Sep 2017 18:02:52 +0200, z napisał(a):

    > Niektórzy spekulanci wietrzą krach bitcoina
    >
    > https://forum.bitcoin.pl/viewtopic.php?f=8&t=23716&s
    id=280ce032d00aca795592f8193b3614b3

    Będzie dobra okazja żeby kupić parę :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 10. Data: 2017-09-29 18:26:23

    > Będzie dobra okazja żeby kupić parę :)

    I zostać z ręką w nocniku. No chyba że planujesz żyć jeszcze ze 100 lat
    albo chcesz zostawić wnukom ;-)