    From: Animka <a...@t...wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bilet MPK kartami
    Date: Sat, 30 Dec 2017 22:50:50 +0100

    W dniu 2017-12-30 o 22:04, cef pisze:

    > Czas zakupu i kwotę to ma z wykazu w autobusie,
    > ale jak odczytuje z przyłożenia numer karty?
    > Tak jak normalny terminal?

    > Wrocław to nie aż takie zadupie :-)
    > ale jeśli nie będzie innej opcji zakupu, to sorry Batory

    > A jak rozpozna uprawnionych do ulgowych - studentów czy uczniów?

    Automat nie wybiera. To Ty wybierasz bilet jaki chcesz kupić.
    Ja nie kupuje biletów w autobusie ani nie doładowywuję karty, bo jak
    kierowca szarpnie autobusem to można wylądować na drugim końcu autobusu.
    Wiele młodych ludzi kupuje bilet posługując się telefonem. Pewnie maja
    jakieś aplikacje w telefonie zainstalowane, ale mnie to nie interesuje.
    Chyba, że miałabym 3 ręce (bo jedna muszę się trzymać drąga na wszelki
    wypadek).

    --
    animka