    From: xxx <x...@x...xxx>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bezpieczeństwo mobilnej bankowości.
    Date: Fri, 15 Mar 2019 13:57:28 +0100

    Dawid Rutkowski explained on 2019-03-15 :

    > To jaki masz ten komputer cudowny w domu, który na pewno jest absolutnie
    > bezpieczny i na którym dokładnie wiesz, co która aplikacja robi?

    Nie ma 100 procentowego zabezpieczenia, ale jednak nad komputerem w
    domu mam większą kontrolę niż nad telefonem z androidem i
    zainstalowanymi kilkudziesięcioma aplikacjami które nie wiadomo co
    robią.

    > I czy z google play usunięto kiedyś jakąś apkę bankową?
    >
    > Może i w tym temacie włączyłbyś myślenie?

    Po pierwsze nie rozumiesz o co mi chodzi. Ja nigdzie nie napisałem że
    usuwali z google play aplikacje bankowe, ale inne apki które były
    programami użytecznymi, a później okazywało się że to tak nie do końca.
    Chodzi ogólnie o aplikacje które instalujesz ze sklepu play. Taka
    aplikacja jak inne teraz praktycznie ma dostęp do wszystkiego, więc
    jeśli masz i apkę bankową na telu to już jest problem.
    Głupia apka latarki wymaga dostępu do wszystkiego łącznie z kontaktami
    w telefonie. Jak się nie zgodzisz to nie będzie działać. Większość
    ludzi klika aby klikać i nie zastanawia się nad tym albo im to nie
    przeszkadza.