  • 1. Data: 2002-01-02 10:36:22
    Temat: Re: Bez marmurka ani rusz
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Mon, 31 Dec 2001 16:59:07 +0100, w
    <b...@4...com>, Tristan Alder
    <s...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Wystarczy, że mo poda np. numer swojego kolegi. A potem wyśmieje, że
    > przecież nie przelałem na jego rachunek...

    Jeśli Ci poda i pod tym się podpisze, to w jaki sposób wyśmieje?

    > No to już podpada pod kryminał, jest załatwiane urzędowo i w obecności
    > notariusza i takie działanie jest już wybitnym przestępstwem z
    > dowodami.

    No i co z tego? Mało takich przypadków? I co zrobisz gościowi?
    Zabierzesz mu pieniądze? Jak? :)))

    Po 2 latach może się okazać, że gość miał zaległości podatkowe z
    okresu, gdy był właścicielem działki i US/komornik w majestacie prawa
    Twoją własność zlicytuje.