    From: Mariusz A. Jasiński <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bez marmurka ani rusz
    Date: Wed, 02 Jan 2002 21:12:16 +0100

    d...@h...com wrote:

    > Dobra udam typowego sprzedającego :)
    >
    > "Panie co mi po tym faksie !!! Ja muszę zobaczyć pieniądze u MNIE na koncie.
    > Pan mi coś tu faksujesz a potem odwołasz albo w ogóle to jakiś lipny faks - daj
    > Pan spokój..." itp.

    Dlatego napisałem:
    "wszystko zależy od dogadania się stron"

    Jeśli sprzedający nie przyjmuje nawet możliwości
    pójścia do marmura i zrobienia przelewu na jego
    oczach i dania mu do ręki papierka,
    to dla mnie taki sprzedający jest już dziwny.

    Z drugiej strony spotkałem się też z jeszcze dziwniejszymi
    kupującymi. W czasie gdy siedzieliśmy u notariusza, nagle
    Pani z biura nier. zastrzeliła mnie pytaniem:
    "Co myślę o mBanku ? "
    Pierwsze co sobie pomyślałem, to że nie mogła lepiej
    trafić :)))
    Ale chodziło generalnie o to, że jedna z jej klientek
    ma (tylko) konto w mbanku i chce zapłacić za mieszkanie
    przelewem z tego konta, innego rozwiązania nie dopuszcza.
    A o czymś takim jak potwierdzenie przelewu dla kupującego
    to wogóle nie pomyślała. Ona sobie zrobi przelew z mbanku,
    bo tak i już! :)) Ja Pani z biura poradziłem, aby postawiła
    sprawę tak, że kupujący musi załatwić sobie z mbanku
    faksem potwierdzenie przelewu, albo gotówka.

    MJ

    =======\
    Mariusz A. Jasiński Portal eBanki.pl
    m...@p...onet.pl http://www.ebanki.pl