    From: Ra-Ash <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bez marmurka ani rusz
    Date: Tue, 01 Jan 2002 21:18:07 +0100
    Sender: r...@p...onet.pl@217.153.104.157

    > Alez słyszałem i o takich co codziennie sprawdzali stan konta wyjmując
    > gotówke z bankomatu i wpłacając w okienku:-))

    Sam widzisz ;)) Różne zboczenia chodzą po ludziach ;))
    Już nie mówiąc o tym, że za każdym razem jak idę po zakupy widzę kilka
    osób przy
    bankomacie wewnątrz sklepu gdzie na kasach są pos'y (notabene podpięte
    do stałego łącza, sprawdzałem Maestro i Elektronki, które mam
    autoryzacja max 40sek do minuty
    z podpisaniem slipa), ale ludziska wolą wziąć gotówkę i zapłacić nią
    przy kasie :((

    > Nie tak. Kupujący przelewa, ma potwierdzenie przelewu. Sprzedający mu
    > wierzy, za kilka minut... dni sprawdzi na swoim koncie.
    > Mieszkanie to nie jest towar ruchomy....nie rozpłynie sie.

    Doskonale wiem o co Ci chodzi niestety żyjemy w kraju gdzie zufanie to
    rzadko spotykany
    towar, tym bardziej jeżeli chodzi o kwoty > 50-70 k PLN
    ostatnio kupywałem mieszkanie i też chciałem to załatwić przelewem ... :((
    Cieżko coś przeforsować jeżeli sprzedający ustala warunki płatności :((

    > 200 banknotów to ponad 2 cm. Niezły portfel! extra kieszeń trzeba mieć :-)))

    No fakt do kieszonki na zapaliniczkę podejrzewam nie wejdzie ;) Nie
    mniej całkiem
    sporo transakcji tak wygląda przykra prawda i ciężka to zmienić ...

    > Jak ktoś lubi nosić przy sobie taką forsę, lub trzymać tyle w bieliźniarce,
    > to Jego sprawa....
    > Gusta nie podlegają dyskusji. A że osioł.....
    > Dla niego ja jestem osioł, bo wypchanego portfela i pełnej banknotów sofy
    > ani "sejfu" nie miewam...:-))

    Tylko pogratulować nowoczesnego podejścia ..
    Pozdr

    Ra-Ash
    (tyż "osioł" bez "sejfu")