    From: Krystek <s...@k...eu.org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Bankomat wci?????????????????????????????????????
    Date: Thu, 27 Dec 2007 20:35:24 +0100

    McClusky pisze:

    [...]

    > Jak teraz zabrać się za odzyskanie karty? Czy to trwa? Pierwszy raz mnie
    > to spotkało i chciałbym się przygotować na ewentualne korowody
    > biurokratyczne... A może wytarczy podejść do tego oddziału, przy którym
    > jest bankomat i zażadać zwrotu?

    Mnie raz taka sytuacja spotkała w bankomacie Kredyt Banku (od tej pory
    unikam ATM-ów tego banku ;-)) dla karty VISA Electron mBank. Chciałem
    doładować konto pre-paid telefonu komórkowego, ale kiedy wlazłem w menu
    maszyny okazało się, że nie obsługują mojej sieci GSM. Nie pamiętam już
    czy nacisnąłem Anuluj czy Zakończ na klawiaturze bankomatu w każdym
    razie usłyszałem ze środka zgrzyt i drukarka wewnątrz coś druknęła a
    potem słychać było jak karta spada do do jakiejś kasetki wewnątrz.

    Szczęście w nieszczęściu bankomat znajdował się obok placówki bankowej
    niedaleko mojego miejsca zamieszkania, więc w ciągu dnia udałem się tam
    po odbiór karty. Musiałem wypełnić druczek zwrotu karty: podać jej
    numer, typ (VISA czy Maestro / MasterCard), rodzaj (debetowa czy
    kredytowa) oraz zdaje się wpisać numer dowodu osobistego i podpisać się
    tak jak na karcie. Nie bolało ;) Po wypełnieniu karteczki pani z obsługi
    banku przyniosła mi moja kartę i to było na tyle z tej przygody.

    K.