    Subject: Re: Bank moze zmienic obciazenie rachunku?
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Fri, 20 Mar 2020 14:24:16 +0100

    W dniu 2020-03-20 o 10:25, k...@g...com pisze:
    > Witam.
    > Moja sytuacja chronologicznie:
    >
    > 1. Zakup karta na amazon.
    > Data zakupu 15.03.
    > Kwota zaplacona 138 zł (zapłaciłam w usd).

    Jak zapłaciłaś w USD, to w tej walucie rozliczą.

    > 2. Dzis 20.03 w historii widzę, że 138 zł zniknelo z 15.03, natomiast pod
    dzisiejszą datą 20.03 pojawilo sie obciążenie 146 zł "amazon".

    Znikneło 138 z konta czy blokada na tyle była?

    > Czy to reklamować? Pytam zeby się nie wyglupić, bo może o czymś nie wiem, moze
    bankowi wolno tak zrobić? Może sklep tak może zrobić?
    > Prosze poradzić, co moge teraz zdziałać. Reklamować?
    > Mam obawy czy jutro bank nie wstawi nowej kwoty np. 156 lub jeszcze wyzszej.

    Już Dawid widzę wyjaśnił jakie mogą być różnice, ale raczej nie
    zmieniono obciążenia,
    tylko rozliczyli po innej kwocie niż założona wcześniej blokada.
    Przyczyn może być wiele - u mnie kiedyś na walutowej karcie blokada
    w walucie karty różniła się o jakieś drobne w stosunku do kwoty
    transakcji -
    aż oglądałem paragon ze stacji i marketu, bo było to co najmniej dziwne
    ale końcowe rozliczenie było zgodne z zapłaconą w walucie kwotą.
    Jak zmienił się bank obsługujący kartę, to już jest normalnie.