eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBZWBKKBSg nalicza opłaty za nieaktywną debetówkę › Re: BZWBKKBSg nalicza opłaty za nieaktywną debetówkę
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BZWBKKBSg nalicza opłaty za nieaktywną debetówkę
    Date: Mon, 26 Feb 2018 23:55:11 +0100
    Organization: Aleuania-Pueruania
    Lines: 94
    Message-ID: <p7238m$3ds$1@node2.news.atman.pl>
    References: <p6vpep$1nk$1@node1.news.atman.pl>
    Reply-To: "Eneuel Leszek Ciszewski" <e...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: 83.151.39.26
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1519685718 3516 83.151.39.26 (26 Feb 2018 22:55:18 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 26 Feb 2018 22:55:18 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:635762
    [ ukryj nagłówki ]


    "Eneuel Leszek Ciszewski" p6vpep$1nk$...@n...news.atman.pl

    > 2018-02-07 2018-02-07 Opłata miesięczna za kartę 557509******5305 -7,00
    > 2018-01-03 2018-01-03 Opłata miesięczna za kartę 557509******5305 -7,00

    > Napisałem (po zalogowaniu via WWW) do Banku list, zamiast Reklamacji:

    > Pobierają Państwo opłaty za nieaktywną kartę debetową.
    > Po reklamacji sprzed kilku miesięcy wystornowali Państwo
    > opłatę, ale pózniej pobrali Państwo opłatę jeszcze
    > dwukrotnie -- w dwóch kolejnych miesiącach. Nie mogę
    > (nie z mojej winy) tego problemu zgłosić w Reklamacjach,
    > więc zgłaszam tutaj.

    > Nie mogłem napisać ż -- bo włączała się lupa a nie miałem
    > ochoty na pisanie w innym miejscu i kopiowanie, więc jest
    > 'pózniej' zamiast 'później'.

    > Reklamacji nie mogłem zgłosić, bo Bank życzy sobie wybrania
    > konkretnej karty -- spośród niczego. (niby nic dziwnego,
    > skoro nie mam aktywnych kart)

    > Otrzymałem pokwitowanie:

    > Dziękujemy za zgłoszenie.
    > Zgłoszenie przyjęte dnia: 2018-02-26 o godz. 02:32:25.

    > Poprzednie zgłoszenie dało efekt mniej więcej taki:

    > 2017-12-12 Korekta prowizji BZWBK/130321/17 Pozdrawiamy. BZWB 7,00

    > Z rachunku xx 1090 1489 0000 0000 xxxx xxxx
    > WBK SA CENTRUM KARTWBK PLAC ANDERSA 5 61-894 POZNAŃ
    > Na rachunek xx 1090 2587 0000 0001 xxxx xxxx
    > Pan yyyyyy xxxxxxxxxx zzzzz cc/dd 15-eee BIAŁYSTOK PODLASKIE
    > Tytuł operacji Korekta prowizji BZWBK/130321/17 Pozdrawiamy. BZWBK

    > Mniej więcej -- podmieniłem konkretne cyfry i litery (numerów
    > rachunków, imienia, nazwiska itp.) na litery.

    > We wrześniu były dwa pobrania:

    > 2017-09-25 2017-09-25 Opłata miesięczna za kartę 557509******5191 -7,00
    -14,00
    > 2017-09-06 2017-09-06 Opłata miesięczna za kartę 557509******5191 -7,00
    -7,00

    Jest i odpowiedź -- wyczerpująca [pracowników BZWBKKBSg oraz] temat:

    Kontakt BZWBK24 | Szczegóły: Obecnie posiadane produkty

    Wiadomość od Ciebie 26 lutego 2018

    Treść wiadomości:
    Pobierają Państwo opłaty za nieaktywną kartę debetową.
    Po reklamacji sprzed kilku miesięcy wystornowali Państwo
    opłatę, ale pózniej pobrali Państwo opłatę jeszcze
    dwukrotnie -- w dwóch kolejnych miesiącach. Nie mogę
    (nie z mojej winy) tego problemu zgłosić w Reklamacjach,
    więc zgłaszam tutaj.

    Odpowiedź banku 26 lutego 2018

    Szanowni Państwo,

    dziękujemy za wiadomość. Postaramy się odpowiedzieć
    możliwie szybko, nie później niż w ciągu najbliższego
    dnia roboczego.

    Z wyrazami szacunku
    doradcy obsługi klienta
    Bank Zachodni WBK

    [mogłem skopiować ich 'później' -- o ile pisałbym później niż oni...]

    Wcześniej o pobraniu za nieaktywną debetówkę pisałem w reklamacjach, ale nie w
    kartach:

    1001849372 | 36997389 | Pan vvvvvv bbbbbbb | Reklamacje | Nowa reklamacja | Poziom
    obsługi w banku z dnia 11-12-2017
    Wiadomość od Ciebie 11 grudnia 2017

    Treść reklamacji:
    06 grudnia br. naliczyli Państwo opłatę za nieaktywną kartę debetową.

    Forma odpowiedzi: Informacja w usługach

    [no tak, ale ja swoje 'później' pisałem wcześniej... bardzo to skomplikowane...]

    Może i tym razem warto napisać w Reklamacjach, omijając problem wyboru konkretnej
    karty...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    )\._.,--....,'``.
    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_' /,
    _.. \ _\ (`._ ,.
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' '~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,
    `._.-(,_..'--(,_..'`-.;.' Felix Lee
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . . ;,,. ; . ,.. ; ;. .
    ..;\|/.......................................

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1