    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BZWBKKBSg
    Date: Thu, 8 Mar 2018 13:40:29 +0100

    "J.F." 5aa10790$0$1001$6...@n...neostrada.pl

    > Bo ty zupelnie durnie myslisz.

    Zapewne masz rację... ;)
    Przyznam Ci nawet rację co do części Twej wypowiedzi. ;)

    > Znaczek nalep i do skrzynki zanies, wtedy w marmurze musza podjac ciezka decyzje -
    wykonac dyspozycje, odpisac ze takie rzeczy to
    > tylko osobiscie, wyrzucic
    > do kosza ...

    Uważasz, że znaczek (czyli opłata) wiele wniesie?

    - rezygnacji złożonej po zalogowaniu nie przyjmują

    - stwierdzili w marmurze, że rezygnacji listownej
    nie przyjmą, nie wiedząc, kto list rezygnacyjny
    im dostarczy

    ale

    - wg Ciebie przysłanie rezygnacji uzupełnionej znaczkiem
    może dać dobry efekt...

    W marmurze poprosiłem kiedyś o rezygnacyjny formularz, który
    ojciec wypełniłby i dostarczyłby do banku. Nie mam pewności,
    ale IMO podczas rozmowy nie było mowy o medium, które miałoby
    taką rezygnację do banku dostarczyć. ZTCP bank po prostu zażyczył
    sobie osobistej wizyty ojca w marmurze i odrzucił ewentualność
    prowadzenia pertraktacji drogą korespondencyjną.

    Gdyby bank udostępnił mi przechowywane przez siebie informacje,
    być może mógłbym nawet odszukać osobę, która takiej informacji
    mi udzieliła, albowiem coś załatwiałem swego i przy okazji
    zapytałem o możliwość rezygnacyjną dotyczącą ojca. Wkrótce
    (w kilka dni?) po tej rozmowie ojciec odwiedził marmur w celu
    rezygnacyjnym, który osiągnął...

    I ja niezbyt często bywam w tym banku, i ojciec niezbyt często
    w tym banku z czegoś rezygnuje... Być może nawet mógłbym odnaleźć
    stosowne pismo ojca, jako że ojciec rezygnacyjne pismo przygotował
    (oczywiście też podpisał) i przekazał mi, ale to pismo w banku nie
    zostało przyjęte.

    Zapewne na takim piśmie byłaby data sporządzenia.

    Aby było jasne -- gdy bank nie przyjął rezygnacyjnego pisma ojca,
    poprosiłem o stosowny formularz bankowy, który ojciec by wypełnił
    i dostarczył do banku... IMO nie precyzowałem wtedy drogi czy metody,
    którą ów formularz by był dostarczony od ojca do banku.

    Pamiętam, że moja rozmowa dotycząca niemożliwości złożenia rezygnacji
    drogą korespondencyjną miała miejsce na ulicy Pałacowej, w sali na
    dole/parterze, po lewej stronie od wejścia do banku a obsługiwała
    mnie młoda (na moje oko -- do 30 roku życia), szczupła (i bardzo
    sympatyczna) kobieta.

    Akurat (choć bywam tam rzadko) pamiętam stamtąd i kobiety nieco ;)
    starsze, i niezbyt szczupłe, i mężczyznę, którego poznałem w innym
    marmurze tego banku...

    -=-

    IMO Twoje rozumowanie podąża jakimś takim tropem:

    Mateusz Morawiecki pożąda pieniędzy:

    - opłaty za brak dowodu osobistego
    - opłaty za kartę bankową
    - opłaty za znaczek pocztowy
    - podatków paliwowych
    (paliwo potrzebne jest, aby dojechać do marmuru)

    i rezygnacja pozbawiona opłat nie może być skuteczna...

    - rezygnacja via WWW po zalogowaniu odpada, bo niewiele kosztuje
    - rezygnacja telefoniczna też odpada, bo też niewiele kosztuje

    Coś w tym jest, ;) ale dlaczego odnowienie dowodu jest bezpłatne?!!

    Widzę tu jakąś niekonsekwencję niegodną premiera rządu i prezesa
    banku... Może po prostu Mateusz Morawiecki nie zdążył uaktualnić ;)
    tej sytuacji?... Może wprowadzenie opłaty aktualizacyjnej jest
    już wdrażane, ale zabrakło czasu...

    IMO nieładnie posądzać Mateusza Morawieckiego (choćby i obłędnika,
    jak go określili żydzi/Żydzi) o niekonsekwencję...

    Aby nieco rozjaśnić:

    żydzi, prawosławni, unici, rzymscy katolicy, mormoni,
    luteranie, protestanci, muzułmanie...

    Żydzi, Polacy, Niemcy, Włosi... [a nawet Grecy]

    Przed II wojną świętą w Polsce byli żydzi polscy, zaś AEinstein
    był żydem niemieckim, zaś teraz możemy mówić i o żydach, i o Żydach...
    Polscy żydzi przed II wojną świętą stanowili integralną część
    polskiego narodu, podobnie jak wyznawcy innych religii...
    Dzielenie na Polaków i żydów obywateli polskich zamieszkujących
    przedwojenną Polskę to dzielenia na ,,budowle i domy''. ;) Lub
    dodawanie/porównywanie ,,ssaków do koni''. ;)

    > Skoro telefonicznie mozna karte zamowic, karte zablokowac czy przelew zlecic, to
    czemu nie karte wypowiedziec ?

    Nie wiem. To pytanie do banku BZWBKKBSg, nie do mnie.

    W banku T-Mobile Usługi bankowe wyższej kultury bankowości
    można niby zamknąć kartę kredytową, ale zamykanie takie
    jest tak trudne, że aż nie można zamknąć...

    Natomiast w BZWBKKBSg (zgodnie z informacją, której mi udzielono
    swego czasu w marmurze) nie można zlecać zamykania ani drogą
    telefoniczną, ani drogą listową/korespondencyjną...

    -=-

    IMO jaki pan, taki jego kram.
    Mateusz Morawiecki przekroczył granicę, za którą rozpościera
    się obłęd, oskarżając żydów o uskutecznianie holokaustu, ale
    także wprowadził obłędne zasady w banku, którego był szefem.

    Przy okazji przypomnę też inny spór z tym dziwnym bankiem:

    http://leszekc.w.tkb.pl/800400/wyciagi/wyciagi.htm

    Jeden z zarzutów:

    http://leszekc.w.tkb.pl/800400/wyciagi/16842a.png

    łatwo odeprzeć, jako że są stosowne wyciągi ukazujące
    konto, z którego zlecano przelewy. BTW -- moja matka
    naprawdę była zatrudniona w firmie mojego ojca niemal
    do samego końca funkcjonowania tej firmy. (od ~roku
    firma ta nie funkcjonuje)

    Ja zaś naprawdę jestem zatrudniony w firmie mojej matki.
    [i właśnie przed godziną, czy dwiema (szczęśliwi czasu
    nie liczą) chyba zakończyłem pracę w bm.]

    -=-

    Obłęd, jaki moim zdaniem panuje w BZWBKKBSg, prezentuję IMO dość często...

    -=-

    Co do przyznania Ci częściowej ;) racji:

    JF> Bo ty zupelnie durnie myslisz.

    IMO po usunięciu słów 'zupelnie durnie' -- jest niemal OK.

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_' /,