    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BZWBKKBSg
    Date: Wed, 7 Mar 2018 12:06:11 +0100

    dyskusyjnych:p7odj3$rsu$...@n...news.atman.pl...
    "J.F." 5a9fb30b$0$661$6...@n...neostrada.pl

    >Bo ojciec (82 l.) nie może wyjść na zewnątrz
    >mieszkania po operacji. (o czym już pisałem)

    >Teraz nie mogę iść z ojcem do banku.

    A musisz ? Wystarczy, ze list do skrzynki zaniesiesz.
    A moze telefonicznie wystarczy.

    >Zapewne tak:
    > - bank długo rozpatruje te reklamacje
    >- wcześniejszą opłatę wystornował
    > - a i rozsądek nakazuje pobieranie
    > opłat za nieaktywna kartę, którą
    > należy wysyłać klientowi wbrew
    > jego woli (pisałem, aby nie wysyłali)

    Ojciec ma napisac, nie ty ! :-P

    Poza tym taki doswiadczony zbieracz wisienek i nie potrafi regulaminu
    przeczytac ?

    >Co ma odpowiedzialność do czasu?

    Bank moze szybko i byle jak, a urzad nie moze :-)

    Po prawdzie - teraz przyjecie wniosku o DO w urzedzie to kilka minut,
    bo wystarczy tylko zdjecie zeskanowac i dane z bazy zatwierdzic,
    dane do PWPW leca elektronicznie, jak nie ma kolejki, to juz na drugi
    dzien, a nawet w ten sam mozna produkowac dowod, po poludniu moze byc
    wyslany kurierem i na drugi dzien do odbioru w urzedzie.
    Inaczej to bedzie w malej gminie, gdy sie oplaca poczekac z wysylka az
    sie uzbiera wieksza paczka dowodow.

    Niestety, sie wycwanili, jako data wystawienia jest data wniosku, wiec
    nie wiadomo jaka byla kolejka ... hm, a moze zrobili na trzeciej
    zmianie ?

    >Aby było jasne:
    > - data wydania to data zgłoszenia chęci otrzymania nowego
    > - kartę dostaję, choć piszę, że jej nie chcę, ale po
    > zastrzeżeniu dowodu muszę zgłosić chęć otrzymania
    > nowego w miejsce zastrzeżonego

    Obywatel ma obowiazek posiadania dowodu ... ale moze w regulaminie
    jest obowiazek posiadania karty :-)

    >Morawiecki ma tylko parę akcji?
    >Myślałem, że więcej...

    https://bip.kprm.gov.pl/kpr/oswiadczenia-o-stanie-m/
    prezes-rady-ministrow/4650,MATEUSZ-MORAWIECKI.html

    13711 warte ok 4.95 mln

    >Kombinuj JF -- ale jakoś rozsądnie.
    >Wprawdzie cnota krytyki nie boi się, ale nie rozmydlaj
    >rozmowy głupią krytyką, bo obecnie chyba nie ma ludzi
    >myślących, że Morawiecki ma tylko PARĘ akcji BZWBKKBSg.

    BZ ma ok 100 mln akcji. To to jest 0.014%

    >Morawiecki nie szefował temu bankowi?
    >Nie zarabiał miliomów plnów dzięki temu bankowi?

    Zarabial, ale przestal.
    A jak przestal, to zaraz bankom dop* podatek :-)

    >Dlatego pytam -- czy już sprzedał.

    > No i od polowy stycznia akcje BZ spadaja :-)
    >Kopię leżącego? Przemyślę to...

    do polowy rosl, wiec trudno powiedziec - sprzedal i akcje spadly, czy
    kos specjalnie kurs podniosl, aby zarobil :-P

    Oswiadczenie z 11 grudnia, 14 i 15 grudnia byl gwaltowny wzrost
    obrotow ... na poziomie 170 tys akcji, a nie tam glupie 13 tys ...

    Swoja droga - czy nie czas na oswiadczenie roczne ?

    J.