    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: Wojciech Bancer <w...@g...com>
    Subject: Re: Apple Pay
    Date: Tue, 3 Jul 2018 12:38:09 +0200

    On 2018-07-03, Poldek <p...@i...eu> wrote:
> [...]
    uciążliwych rzeczy jakie mi przeszkadzaly. Od 2 dni korzystam i jest dobrze. Roznica
    taka w stosunku do androida, ze kazda platnosc wymaga weryfikacji, ale podobno rzadko
    jest wymagany PIN, wiec odpada problem podejrzenia PINu przy jego wprowadzaniu.
    Android pozwala na na platnosc bez weryfikacji, ale wymagany jest PIN przy
    transakcjach powyżej 50 PLN.

    > Na razie raz skorzystałem i zadziałało. Może do czegoś się przyda.
    > Jako ciekawostkę dodam, że w procesie dodawania karty do AP bank
    > przysłał SMSa z kodem weryfikacyjnym do wpisania. Tego kodu nie wpisałem
    > (ktoś zadzwonił, potem zapomniałem) i pomimo niewpisania tego kodu AP
    > działa z tą kartą (jedyna jaką dodałem).

    U mnie iOS sam wykrył SMS z kodem i z automatu autoryzował kartę.
    Też nic nie musiałem wpisywać.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com