    From: xbartx <x...@b...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Apple Pay
    Date: Fri, 22 Jun 2018 20:36:17 +0200

    On 21.06.2018 16:13, MK wrote:
    > W końcu ruszylo, nie warto o tym pisać?
    > Od przesiadki z Androida na iOS była brak platnosci telefonem to jedna z
    uciążliwych rzeczy jakie mi przeszkadzaly. Od 2 dni korzystam i jest dobrze. Roznica
    taka w stosunku do androida, ze kazda platnosc wymaga weryfikacji, ale podobno rzadko
    jest wymagany PIN, wiec odpada problem podejrzenia PINu przy jego wprowadzaniu.
    Android pozwala na na platnosc bez weryfikacji, ale wymagany jest PIN przy
    transakcjach powyżej 50 PLN.

    Usługa rzeczywiście przemyślana i nastawiona na możliwe maksymalne
    bezpieczeństwo. Tutaj (i nie tylko) można sobie poczytać:

    https://zaufanatrzeciastrona.pl/post/portfel-w-jablk
    u-analiza-bezpieczenstwa-apple-pay-w-polskim-systemi
    e-platnosci/

    jako taka rezerwa to tak, jednak w moim przypadku raz że mój bank nie
    jest na liście wspierających Apple Pay a dwa co bardziej ważne staram
    się jak mogę używać gotówki.

    Xenocide