    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Mon, 8 Apr 2019 08:46:35 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Alior nowa bankowość internetowa=żenada
    From: k...@g...com

    W dniu piątek, 5 kwietnia 2019 20:14:39 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > Użytkownik kowalskip117 napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > No coz - programy komputerowe sie raczej nie zachowuja losowo.

    > Wiem.

    > Ok, ale jestes pewny, ze wstawiles do koszyka marcowy ?

    OK, czy jestem idiotą? Nie, nie jestem.
    (To, że mam małą liczbę postów jako "ja" nie znaczy, że nie ogarniam :) Na pbb
    pisywałem jeszcze za czasów, gdy nie było "stron z grupami", a nawet google groups, a
    usenet był żywy :))

    > Ktos tak, czy profesjonalnie ... roznie bywa.
    > Ale nie wszystkie bledy latwo wychwycic.

    Tego typu błędy łatwo wychwycić. Na developmencie jest jakaś szansa, że umkną, ale po
    przejściu przez (profesjonalne) QA - nie mam mowy.

    > Az sobie sprawdzam ... przelewu z koszyka faktycznie nie da sie
    > usunac.
    > Funkcja jest, ale tylko blad generuje :-)
    >
    > No coz, juz zapowiadaja przerwe - moze bedzie lepiej :-)

    Dziś - poniedziałek - parogodzinna awaria, brak dostępu do systemu w ogóle.
    Na szybko - historia rachunku z jednego dnia to kompletny chaos - nie ma zachowanej
    kolejności operacji, nie można śledzić salda.

    Błąd, który zgłosiłem z m-c temu, a nie opisywałem go jeszcze - pojawia się lata temu
    zamknięta KK - wciąż nie usunięty.

    Błędów z przelewami nie chce mi się sprawdzać...

    > A moze zle przeczytales informacje, i tam cos ostrzegali, ze "moze
    > pojsc" :-)

    Nie, ogarniam słowo pisane, poważnie!

    > To moze i mnie to dotknelo - zlecilem w srode wieczorem, a autoryzowac
    > chcieli w piatek po poludniu ... bo w czwartek nie zadzwonili :)

    > Ale chyba nie blad programu ... choc kto go tam wie ...

    Nie sądzę. Takie opóźnienia są korzystne dla banku.

    JK