  • Data: 2019-04-05 20:13:02
    Temat: Re: Alior nowa bankowość internetowa=żenada
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik kowalskip117 napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    W dniu czwartek, 4 kwietnia 2019 12:25:17 UTC+2 użytkownik J.F.
    napisał:

    >Dla mnie w przypadku dostępu do banku jakość to głównie niezawodność,
    >a ta jest tragiczna.

    No coz - programy komputerowe sie raczej nie zachowuja losowo.

    >Przelewy podatkowe mają specjalną strukturę, oznaczasz w nich "typ
    >okresu zobowiązania" (rok, kwartał, miesiąc, ....) i numer tegoż. Te
    >parametry muszą być zgodne z deklaracją składaną (lub "domyślną"
    >jeśli nie ma obowiązku wysyłania papieru).

    Wiem.

    >Zrobiłem przelew wg. deklaracji za marzec... a chciało mi wysłać za
    >styczeń. W najlepszym razie musiałbym w takiej sytuacji tracić czas
    >na tłumaczenie się w US...

    Ok, ale jestes pewny, ze wstawiles do koszyka marcowy ?

    >Dziś zresztą robiłem kolejny przelew podatkowy przez koszyk,
    >wprowadziłem datę przyszłą... a w koszyku data dzisiejsza i poszło
    >dziś. K o l e j n a Ż E N A D A. Co to jest, system bankowy????!!!!
    >Ciekawe czy ktoś to w ogóle profesjonalnie testuje? Takie błędy to
    >nie powinny nawet z developmentu wyjść...

    Ktos tak, czy profesjonalnie ... roznie bywa.
    Ale nie wszystkie bledy latwo wychwycic.

    Az sobie sprawdzam ... przelewu z koszyka faktycznie nie da sie
    usunac.
    Funkcja jest, ale tylko blad generuje :-)

    No coz, juz zapowiadaja przerwe - moze bedzie lepiej :-)

    >Nie, to była tylko zwyczajna dezinformacja.

    A moze zle przeczytales informacje, i tam cos ostrzegali, ze "moze
    pojsc" :-)

    >Co do grubszych kwot to "ficzer" istnieje i to temat na osobny wątek.
    >To, że chcą sobie autoryzować grubsze kwoty jest zrozumiałe i
    >słuszne, ale jakoś tak się zdarza, że autoryzują zawsze po ostatniej
    >sesji Elixiru, zwłaszcza w piątki, a nawet w czwartki - po piątkowych
    >sesjach...

    To moze i mnie to dotknelo - zlecilem w srode wieczorem, a autoryzowac
    chcieli w piatek po poludniu ... bo w czwartek nie zadzwonili :)

    >Przypadek, prawda?

    Ale chyba nie blad programu ... choc kto go tam wie ...

    Glowy nie dam - czy KIR/SWIFT/SEPA nie przewiduje tam jednego ciagu
    znakow, bez podzialu na linie ?
    Ale dlugiej linii to faktycznie - i ciezko wprowadzic, i nie pokaze

    J.