    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Fri, 5 Apr 2019 10:22:25 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Alior nowa bankowość internetowa=żenada
    From: k...@g...com

    W dniu czwartek, 4 kwietnia 2019 12:25:17 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > Użytkownik kowalskip117 napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > IMO - nie jest taki najgorszy (nie mylic z "jest dobry"), ale ja tam
    > tylko podstawowe funkcje uzywam.

    Dla mnie w przypadku dostępu do banku jakość to głównie niezawodność, a ta jest
    tragiczna.

    > Ale w jakim sensie ? Wkladasz do koszyka przelew w marcu, realizujesz
    > w kwietniu, i cos zmienia ?

    Przelewy podatkowe mają specjalną strukturę, oznaczasz w nich "typ okresu
    zobowiązania" (rok, kwartał, miesiąc, ....) i numer tegoż. Te parametry muszą być
    zgodne z deklaracją składaną (lub "domyślną" jeśli nie ma obowiązku wysyłania
    papieru).
    Zrobiłem przelew wg. deklaracji za marzec... a chciało mi wysłać za styczeń. W
    najlepszym razie musiałbym w takiej sytuacji tracić czas na tłumaczenie się w US...

    Dziś zresztą robiłem kolejny przelew podatkowy przez koszyk, wprowadziłem datę
    przyszłą... a w koszyku data dzisiejsza i poszło dziś. K o l e j n a Ż E N A D A. Co
    to jest, system bankowy????!!!!
    Ciekawe czy ktoś to w ogóle profesjonalnie testuje? Takie błędy to nie powinny nawet
    z developmentu wyjść...

    > Przelewy do US to temat na osobna dyskusje..

    > Grubsza kwota ?
    > Mieli taki "ficzer", ze zlecony przelew chcieli sobie autoryzowac
    > dodatkowo.

    Nie, to była tylko zwyczajna dezinformacja.

    Co do grubszych kwot to "ficzer" istnieje i to temat na osobny wątek. To, że chcą
    sobie autoryzować grubsze kwoty jest zrozumiałe i słuszne, ale jakoś tak się zdarza,
    że autoryzują zawsze po ostatniej sesji Elixiru, zwłaszcza w piątki, a nawet w
    czwartki - po piątkowych sesjach...

    > I zeby autoryzowali, to nie mial bym pretensji - ale zero reakcji, nie
    > dzwonia, nie pisza, nie informuja - juz sobie pomyslalem, ze cos zle
    > zrobilem, przelalem drugi raz, i sam zadzwonilem w nastepnym dniu.

    Przypadek, prawda?

    > Moze po prostu wiekszos przelewa od razu, i chwali sobie, ze reszta
    > niepotrzebnych opcji jest ukryta i nie przeszkadza :-)

    Taaa...
    :)