  • Data: 2019-04-04 13:22:06
    Temat: Re: Alior nowa bankowość internetowa=żenada
    Od: Tomaszek <t...@t...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-04-04 o 12:23, J.F. pisze:

    > Moze po prostu wiekszos przelewa od razu, i chwali sobie, ze reszta
    > niepotrzebnych opcji jest ukryta i nie przeszkadza :-)

    Prawdopodobnie utrafiłeś w sedno sprawy. Ja jestem takim użytkownikiem i
    chwalę sobie nową bankowość. Czytelniejsze to niż poprzednie, wszystko
    łatwiej znaleźć. Możliwość logowania aliasem, a nie CIF-em. Dodawałem
    już odbiorców zaufanych, modyfikowałem dane szablonu, limity
    transakcyjne. Pobierałem wyciągi, generowałem i eksportowałem do PDF-a
    historię rachunku wg. kalendarza. Wszystko ładnie gra, choć ja nie
    narzekałem i na ten poprzedni system:)

    --
    t0maszek