    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Alior nowa bankowość internetowa=żenada
    Date: Thu, 4 Apr 2019 12:23:43 +0200

    Użytkownik kowalskip117 napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >Po paru tygodniach wymuszonego korzystania z nowej bankowości
    >internetowej Aliora mam poważne przemyślenia nt. jakości.

    IMO - nie jest taki najgorszy (nie mylic z "jest dobry"), ale ja tam
    tylko podstawowe funkcje uzywam.

    > Jak na system bankowy -ŻENADA, zero zapewnienia podstawowej
    > niezawodności.. co chwila jakiś bug. Strach korzystać. Ja, zwykły
    > uzyszkodnik, znalazłem:
    >- wysyłanie lub pokazywanie błędnego miesiąca przy przelewie
    >podatkowym z koszyka :-0 (nie wiem czy tylko źle pokazywał, czy
    >wysłałby do US przelew błędnie, ale nie zamierzam sprawdzać
    >potencjalnie reakcji Urzędu)

    Ale w jakim sensie ? Wkladasz do koszyka przelew w marcu, realizujesz
    w kwietniu, i cos zmienia ?
    Przelewy do US to temat na osobna dyskusje..

    >- informacje, że przelew zlecony na dziś pójdzie następnego dnia w
    >południe (poszedł dziś)

    Grubsza kwota ?
    Mieli taki "ficzer", ze zlecony przelew chcieli sobie autoryzowac
    dodatkowo.

    I zeby autoryzowali, to nie mial bym pretensji - ale zero reakcji, nie
    dzwonia, nie pisza, nie informuja - juz sobie pomyslalem, ze cos zle
    zrobilem, przelalem drugi raz, i sam zadzwonilem w nastepnym dniu.

    >- brak możliwości kasowania przelewów z koszyka.

    >Interfejs też nie powala, przykładowo małe jednolinijkowe pole tytułu
    >przelewu
    >lub konieczność wklikania się w opcje by zmienić datę przelewu nie
    >świadczą o jakości speców od ,,user experience".

    Moze po prostu wiekszos przelewa od razu, i chwali sobie, ze reszta
    niepotrzebnych opcji jest ukryta i nie przeszkadza :-)

    J.